Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pohoda v Tatrách od jara do podzimu: pobyt u Tatranské Lomnice až na 8 dní
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Ověření dostupnosti termínu a rezervace provádějte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu vilatatra@vilatatra.sk nebo na telefonu +421 908 024 793 (od 12.30 do 21.00 hodin). Při rezervaci vždy uvádějte kód voucheru. Bez potvrzení rezervace ze strany penzionu není možné voucher využít.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- Děti do 3,9 let bez nároku na lůžko jsou ubytovány zdarma.
- Děti od 4 do 11,9 let doplatek 12,50 € / osoba / noc
- Cena pevného lůžka 25 € / osoba / noc
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, je možné dokoupit k voucheru pro dva pobyt ještě pro jednu osobu (může být v tom samém pokoji)? Děkuji za informaci.
Pekný deň, je možné aby vám bola k dispozícii 3-postelova izba. Doplaca sa po prichode na pobyt. Vila Tatra
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat když si koupím pobyt kde jsem si vybrala termín. Musím ještě nějak více řešit termín pobytu nebo je to 100 % a více to nemusím řešit? A jestli je potřeba se spojovat s majiteli nebo stačí koupit poukaz s termín a pak jenom v daný termín přijet? Děkuji za odpověď
Pekný deň, ak ste si zakúpili termínovú variantu, nie je potrebné nič iné riešiť, termín máte garantovaný. Tešíme sa na vašu návštevu. Vila Tatra
Dobrý den,
musím tedy koupit dva vouchery?
Děkuji Martina Koubková
Dobrý den, Martino, pokud potřebujete 2 pokoje tak je potřeba koupit 2× voucher. Hezký den, Simča :)
Dobrý den,
mám zájem o dva pokoje, jeden dvoulůžkový a druhý třílůžkový
s kuchyňkou. Máte volný termín od 28.7. – 4.8. Musím koupit dva
vouchery?
Děkuji moc. Martina Koubková
Pekny den,dany termin by sme mali volne. Kuchynka je spolocna pre cely objekt. Vila Tatra
Dobrý den.Děkuji za odpověd,mám ještě dotaz,chtěli bychom 2 dvoulůžkové pokoje,jak by to bylo,když jedna dvojice by byla jedna osoba dospělá a jedno dítě 11 let.Kolik by byla platba za tento pokoj. Děkuji za odpověd K.Rottová
pekny den, za dospelu osobu 25€/noc. za dieta 12,50€/noc. Vila Tatra
Dobrý den.Máme dotaz zda je možno vařit si ,kavu a jídlo.Děkujeme
Pekny den, hostom je k dispozicii plne vybavena kuchynka a potraviny su vzdialene iba 40m od objektu. Vila Tatra
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, mate volny termin 14 – 16.6 pro dve osoby?
Děkuji Špringl
Dobrý den, Zdeňku, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo u partnerana e‑mailu vilatatra@vilatatra.sk nebo na telefonu +421 908 024 793 (od 12.30 do 21.00 hodin). Nebo při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :) Pěkný den, Honza