Pobyt v tradiční kolibě: polopenze, neomezený wellness i půjčení kol
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Informace o volných termínech získáte na e‑mailu recepcia@skizabava.sk nebo telefonicky na +421 432 388 682 od 9:00 do 16:00.
- Poté proveďte rezervaci vybraného termínu. Nezapomeňte napsat kód voucheru.
- Na dotazy vám rád odpoví personál recepce na tel. +421 432 388 682 od 9:00 do 16:00.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci je třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
- Upozornění: Kupón není možné zakoupit k podnikatelským účelům – hotel nevystavuje faktury pro podnikatelské subjekty.
- Doplatky za děti během jarního pobytu (do 31.5.2019):
- doplatek za každé další dítě do 14,9 let: 16 €/noc
- od 15 let a dospělí: 22 €/noc
- Doplatky se nevztahují na pobyt v Rodinném apartmánu - kde jsou v ceně 2 děti do 14,9 let, v případě osoby starší 14,9 let je do € 6 € / osoba / noc.
- Doplatky za děti během letních pobytů (od 31.5.2019):
- doplatek za každé další dítě do 14,9 let: 18,50 €/noc
- od 15 let a dospělí: 22,50 €/noc
- Doplatky se nevztahují na pobyt v Rodinném apartmánu - kde jsou v ceně 2 děti do 14,9 let, v případě osoby starší 14,9 let je doplatek 4 € / osoba / noc.
Vstup do plaveckého bazénu je pro malé děti povolen pouze se speciální plovací plenou.
- Domácí mazlíčci: 10 €/noc (pouze malá nebo střední plemena psů; nutné domluvit předem s recepcí, platí se při příjezdu)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den. Máme s přítelem zájem o tuto nabidku ale zajímá nás jak
se můžeme dostat tam? Nemáme auto.
Kromě tomu zajímá take jestli můžeme rezervovat celý dům nebo pokoj jen
pro 2, abych nebylo tam cizích lidí? A jak probíhá rezervace?
Dobrý deň,
Do Hruštína sa dostanete hromadnou dopravou, potom asi 7 km taxi, alebo
pešo.
Samozrejme dá sa rezervovať aj celý dom , to sú štyri samostatné
dvojlôžkové izby,
takže na to potrebujete štyri vouchery.
Čo sa týka rezervácie , je potrebné overiť si najprv voľný termín a
potom si zakúpiť príslušný počet voucherov.
Ak budete cestovať dvaja, tak Vám stačí jeden voucher a ubytovaní budete
v dvojlôžkovej izbe.
Dobrý den. Je možné když si vybereme rodinný apartmán, aby byly dvě dospělé osoby a místo dvou dětí by byla třetí dospělá osoba? Klidně i s příplatkem. Děkuji za odpověď
Dobrý deň,
Áno, je to možné, namiesto dvoch detí môže byť jedna dospelá osoba.
Dobrý den, měla bych zájem o koupi pobytu u Vás přes benefity od zaměstnavatele pro mě a manžela. V nabídce je polopenze s večeří výběrem ze 3 menu. Jsme s manželem vegetariáni, jíme vše kromě masa. Jde u Vás některé menu uzpůsobit na bezmasé. Děkuji za odpověď.
Dobrý deň,
Jedlá si denne vyberáte sami, v ponuke nájdete aj bezmäsité jedlá.
Dobry den chystame se k Vam v srpnu tak jsem se chtela jeste zeptat jestli se u Vas muze platit I ceskou korunou nebo jen eura at vime dekuji za odpoved
Dobrý deň,
U nás sa dá platiť dvomi spôsobmi:
- hotovostne v EUR
- bezhotovostne platobnou kartou v EUR aj v CZK (CZK sa konvertuje na EUR)
Dobrý den,
chci se zeptat ohledně pejska. Píšete že malý a střední pes za poplatek.
Nevím co si představit pod středním psem, každý to totiž bere jinak.
Chtěli bychom se u Vás eventuálně ubytovat, ale máme pejska labradora.
Dobrý deň.
Požiadavku na ubytovanie s domácim zvieratkom je vždy potrebné predom
individuálne prejednať s recepciou,
kde dostanete informáciu, či Vás s konkétnym plemenom psíka
v požadovanom termíne môžeme ubytovať.
V každom prípade sa psík nesmie v areáli voľne pohybovať, počas pobytu
(aj v exteriéri) musí byť na vodítku a pod
stálym dohľadom majiteľa. Nesmie do reštaurácie-len na terasu. Nesmie
brechotom, ani žiadnym iným spôsobom
obťažovať ostatných hostí vo dne ani v noci.
Na jeho kŕmenie sa nesmie použiť reštauračný inventár. Venčí sa
v okolitom lese, nie pri preliezkach , jazierku, bazéne a na ostatných
zelených plochách v areáli , kde sa hrajú deti, ani na parkovisku.
Labrador rozhodne nie je malé plemeno , možno je to psík strednej veľkosti-
záleží na váhe.
dobrý den zaujal nás Vaš pobyt na kolibě,chtěli bychom přijet od 2.8 do 7.8 jestli by to bylo možné.byli bychom 2 krat 2 osoby na pokoji, jen bychom potřebovali aby jeden pokoj nebyl v podkroví bylo by to možné???
Dobrý den, Lenko, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo u partnerana e‑mailu recepcia@skizabava.sk nebo telefonicky na +421 432 388 682 od 9:00 do 16:00. Nebo při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :) Na témže čísle se pohodlně můžete domluvit na typu pokoje ve Vámi preferovaném termínu. Pěkný den, Honza
Dobrý den, prosím o informaci, zda je možné ubytování pro 2 dospělé
a 4 děti, tj. zda nabízíte i 6 lůžkové apartmány nebo jak je možno
ubytovat naší rodinu.
Děkuji
Dobrý deň,
Máme jeden apartmán v Horskom hoteli , kde by takéto ubytovanie mohlo
pripadať do úvahy.
Záleží však od viacerých skutočností, či to bude naozaj možné a to
hlavne od veku detí a konkrétneho termínu.
S touto otázkou sa treba obrátiť na recepciu a prebrať podrobne všetky
skutočnosti.
Dobrý den,
Přišly mi instrukce k platbe voucher na ubytování k Vám do Koliby,jen se
chci ujistit o volnosti termínu od 19.7. 2019 abych mohla platbu
dokončit:))
Je to konkretně rodinný apartmám pro 2osoby (hlavní sezona bez termínu) na
6 dní (5nocí)
Máme samozřejmě I dvě děti,nebudeme připlácet?? Moc děkuji za
odpoveď,Pémová
Dobrý deň,
Pre informácie o voľných termínoch je potrebné obrátiť sa na recepciu,
kde Vám poskytneme aktuálnu informáciu pretože situácia v obsadenosti sa
priebežne mení. Ak si zakúpite voucher pre rodinu 2+2, tak za deti už
priplácať nebudete.
Dobrý den..
Prosím, jaký vybrat poukaz? 3 dospělí…2 děti-
Jaké by bylo ubytování?
Naše představa: 1 pokoj 2 dospělí
2 pokoj 1 dospělý 2 děti
Červenec-srpen…8 dní
Děkuji
Dobrý deň,
Pre dve izby treba zakúpiť dva vouchery , ak je dieťa v druhej izbe staršie
ako 6 rokov, alebo sa preň požaduje prístelka,
tak treba rátať s doplatkom za dieťa.
dobrý den…
Svým předcházejícím dotazem jsem myslela Rodinný apartmán…
Ne dva pokoje..
Dobrý deň,
Pre rodiny s deťmi máme v ponuke vouchery 2+2
Dobrý večer, či den.....
jsou u Vás možné objednat i masáže?
Děkuji
Milan
Dobrý deň,
Áno samozrejme máme túto možnosť, masáže sú však za doplatok.
Ještě jsem se chtěla optat, většinou se uvádí termín na noc, u vás jsou to tedy dny ?tz. přijedeme v sobotu 14.00 hod. nástup a pobyt při volbě na 6 dní, bychom měli opustit pokoj v 10.00 ve čtvrtek ? nebo je to brané na noc ? Děkuji
Dobrý deň,
Pri voľbe pobytu na 6 dní je to 5 prenocovaní, takže ak pri balíku na
6 dní (5 prenocovaní) prídete v sobotu,
potom pobyt skončí vo štvrtok. Prvá služba je večera v deň nástupu a
posledná služba raňajky v deň odchodu.
Voľný termín odporúčame pred zakúpením pobyt vždy overiť, pretože
situácia v obsadenosti sa priebežne mení.
Dobrý den, jaký je rozdíl ubytování mezi rekreačním domem 2+2, nebo koliba 2+2 ?předem děkuji za odpověď. S pozdravem Jelenová
Dobrý deň,
V Kolibe 2+2 sa jedná o mezonetovú izbu s dvomi lôžkami v izbe a dvomi
v podkroví.
APT v rekreačnom dome pozostáva z dvoch miestností – spálne s dvomi
lôžkami a dvojlôžkovým rozťahovacím gaučom
v obytnej časti.
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat na cenu, když máme jedno dítě 12 let a
druhé 16 let. Letní pobyt v apartmáně.
Stačí doplatit cenu za dospělou polopenzi?
Děkuji a jsem s pozdravem
Šafránek
Dobrý den, v tomto případě je v letním termínu v případě osoby starší 14,9 let je doplatek 4 € / osoba / noc. :) Pěkný den, Honza
Krásný den,
Máme zájem o pobyt pro 2 osoby+malý pejsek 6 kg, v období 20.6. –
24.6.
Je tento termín volný?
Děkuji za odpověď
Pre informácie o voľných termínoch je potrebné obrátiť sa na recepciu, kde Vám poskytneme aktuálnu informáciu pretože situácia v obsadenosti sa priebežne mení. Za psíka je doplatok
Dobrý den chci se zeptat když jsme jen 2 dospěli kde nás ubytujete a čivava mala Děkuji a taky jestli máte volno 5.7 az 7.7
Dobrý deň,
Dve osoby sa ubytovávajú v dvojlôžkovej izbe.
Pre informácie o voľných termínoch je potrebné obrátiť sa na
recepciu,
kde Vám poskytneme aktuálnu informáciu pretože situácia v obsadenosti sa
priebežne mení.
Za psíka je doplatok
Dobrý den, zaujala nás nabídka na rodinný apartmán jsme 2 dospělí a dvě děti do 15let,v příplatcich je ale doplatek za děti a jejich polopenzí, jak to tedy je doopravdy? Když už by to mělo být v ceně voucheru?
Dobrý deň,
Ak si vyberiete Letný pobyt v apartmáne + 2 deti, tak ubytovanie je
v apartmáne 2+2 a v cene sú zahrnuté dve dospelé osoby a dve deti do
14,9 rokov.
Dobrý den.
Zaujala mne vaše nabídka.
Jsme 3 dospělí a 2 děti (Do 3 + do 7 let)
Zájem v červenci.
Jak koupit poukazy na rodinný apartmán?
děkuji za odpověď.
Dobrý deň,
Ak si vyberiete Letný pobyt v apartmáne + 2 deti, tak ubytovanie je
v apartmáne 2+2 a v cene sú zahrnuté dve dospelé osoby a dve deti do
14,9 rokov. Uvádzate , že ste tri dospelé osoby a dve deti, takže budete
potrebovať dve lôžka a tri prístelky.
V takomto prípade je potrebné vždy kontaktovať recepciu a zistiť , či je
na Vami vybraný termín voľná vhodná izba.
Za tretiu dospelú osobu bude potrebné rátať s príplatkom na mieste.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, hledáme s rodinou místo k odpočinku i menší aktivitě (děti 2 a 4 roky). Zajímalo by mne, zda-li jsou k dispozici i sedačky pro děti na kola, které nabízíte k zapůjčení. Děkuji, Sikorová
Dobrý deň,
Naše stredisko sa nachádza v horách, v okolí je je členitý terén a preto ponúkame len horské bicykle.
Z bezpečnostných dôvodov takéto bicykle nie sú vybavené detskými sedačkami.