Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Luxusní pobyt v 5* hotelu u jezera: skvělé jídlo a wellness s výhledem pro 2
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Informace a rezervace na tel. +48 18 88 88 536 nebo mailem na rezerwacja@heron-hotel.com (oddělení rezervací je otevřeno od pondělí do pátku od 8:00 do 20:00 a v sobotu od 9:00 do 17:00).
- Při rezervaci zadejte kód voucheru. Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném předstihu.
- Pomoc s rezervací: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
- Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.)
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Recepci je třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Zakoupené vouchery od 16. 7. 2019:
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky.
Zakoupené vouchery do 16. 7. 2019:
- Dítě do 3,9 let bez nároku na lůžko a služby: zdarma
- Dětská postýlka: zdarma
- Dítě od 4 do 5,9 let: 100 zł / noc se snídaní
- Dítě nad 6 let nebo dospělá osoba: 200 zł / noc se snídaní
- Polopenze pro dítě nebo dospělou osobu je v rámci finančního limitu, který je dán pro varianty s polopenzí.
- V pokojích Comfort a Comfort Plus je možnost pouze jedné přistýlky.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda-li budou k dispozici jiné termíny než v měsíci září a říjen a pokud ano, bude možnost mezi vánočními svátky a silvestrem? Děkuji
Dobrý den, Tome :) Bohužel prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce neunikne. Pěkný den, Týna :)
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, jak koupit voucher na více než 3 dny. V nabídce
píšete 3–8 dní, ale pokaždé když chci voucher koupit na termín, tak se
mi označí pouze 3 dny.
Děkuji,
Prášilová
Dobrý den, Adélo :) Kalendář reflektuje aktuální volné kapacity hotelu, ty jsou zabarveny. Přímo v něm si zvolíte jak dlouho chcete zůstat. :) Je možné, že jste se vždy trefila do termínu, kdy bylo možné zůstat jen tři dny a čtvrtý již bylo obsazeno. Zkuste se podívat ještě jednou. Krásný den, Míša :)
Dobrý den.. Máte prosím volný termín od 22.8 nebo od 23.8 do 25.8 dvojlůžkový pokoj s manželskou posteli.. Dekuji
Dobrý den, Vámi vybraný termín je v tuto chvíli k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. :) Ohledně ostupnosti manželské postele je třeba se spojit přímo s hotelem. Pěkný den, Míša :)
Lze na hotelu platit EU?
Dobrý den, Marcelo, doporučujeme výměnu Eur na PLN. Krásný den, Míša :)
Dobrý den,
je pobyt vhodný i pro děti? Děkuji za odpověď! Hana
Dobrý den, Hano, děti můžete vzít klidně s sebou. Krásný den, Míša :)
Dobrý den,
prosím, lze se ubytovat s malým pejskem?
Děkuji
Dobrý den, Zuzano, pobyt v tomto hotelu s domácími mazlíčky není možný. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, prosím kde se dozvím kde je check in a check out. Nikde to nemůžu najít ani ve voucheru.. Děkuji
Dobrý den, informace o příjezdu a odjezdu najdete u nabídky v sekci „O podniku“, případně i na voucheru skoro na konci. :) Check in je od 15:00 a check out do 12:00. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, ráda bych si zarezervoval pobyt na říjen s polopenzí. U nabídky není typ pokoje specifikován a ani nejde nastavit. Chtěla bych s výhledem na jezero, nikoliv na les. Jaký typ pokoje je prosím u nabídky nabízen? Děkuji.
Dobrý den, Izabelo, ohledně požadavků je třeba se domluvit přímo s hotelem na tel. +48 18 88 88 536 nebo mailem na rezerwacja@heron-hotel.com. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud budete potřebovat pomoc, obraťte se na naše kolegy na e-mailu pomoc@slevomat.cz , kde Vám rádi pomohou. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, je v blízkosti jezera golfové hřiště nebo něco podobného ? možnost nějakého výletu ? Děkuji.
Dobrý den, Jindro, golfové hřiště se nachází poblíž Krakowa. V okolí jezera je pak spoustu možností k výletům. :) Je zde spoustu písečných pláží, kde je možné se vykoupat, můžete si zapůjčit loďku a vyplout na jezero. Krásný den, Míša :)
Lze v jezeře rybařit?
Dobrý den, Karle, přehrada Rožnovské jezero je oblíbeným cílem rybářů. Rozmanité břehy přehrady nabízejí nepřeberné množství klidných zákoutí, kde lze rybařit. Ulovit se zde dají cejni, sumci, ale třeba i štiky. Krásný den, Míša :)
Dobrý den,
chci se zeptat, zda je nějaká možnost že by byla akce prodloužená do konce
srpna. Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, Václave, bohužel v tuto chvíli takovou informaci nemáme k dispozici. Můžete si nastavit upozornění na nové nabídky a tak Vám případná další akce neunikne. Pěkný den
Dobrý den, bude v nabídce i s platností na podzim?
Dobrý den, Romano, prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce neunikne. Pěkný den, Honza
Dobry den,
prosím konkretnějí cenu mate napsano 3 až 8 dní, tato cena platí
přesně na kolik dnu?
děkuji a opodvěd
Emma
Dobrý den, Emmo, ceny uvedené u všech variant jsou vždy na nejmenší počet dní, u této nabídky tedy konkrétně na tři dny. :) Pokud Vás zajímá cena u některé z variant i na více dní, stačí zvolenou variantu rozkliknout a poté kliknout na „Vybrat termín“. Ukáže se Vám online kalendář s volnými termíny, kde si můžete zvolit počet dní a díky tomu, se Vám ukáže i výsledná cena. Krásný den, Míša :)
Dobrý den,
Je tam nějaká přímá doprava? (Z Brna)
Děkuji za odpověď
Tran
Dobrý den, do přilehlých městeček a vesnic vede vlaková doprava, kterou se jistě dostanete i z Brna. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, je možné platit na fakturu FKSP?
Dobrý den, Markéto, vystavení FKSP se týká pouze českých hotelů, v případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné nejprve se domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den, Honza
Co je to 100 PLN ? U večeří? Děkuji Taťána
Dobrý den, znamená to, že máte kredit 100PLN/noc (600Kč) na využití
kterékoliv hotelové restaurace či baru, kde se budete chtít stravovat.
:)
Hezký den, David
Dobrý den, jak je to s ubytováním v příp., že chceme jet s dětmi (7 a 4 roky)?
Dobrý den, Petro, dítě od 4 do 5,9 let je za příplatek 100 zł / noc se snídaní, dítě nad 6 let nebo dospělá osoba vyjde na 200 zł / noc se snídaní. :) Při objednávce stačí v košíku v poznámce uvést počet dětí a doplatek bude probíhat na místě. Pěkný den, Honza
Dobrý den, v jezeře se dá koupat? Je tam poblíž někde třeba bowling, šipky atd? Děkuji, A.P.
Dobrý den, Anito, bohužel v jezeře se koupat nedá, ale přímo na hotelu
je k dispozici vnitřní i venkovní bazén. Avšak ani již zmiňovaný
bowling a šipky ve své nabídce ještě nemají. :(
Hezký den, David
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jaká je možnost se domluvit jazyky ?
Dobrý den, Terezo :) Na hotelu se v pohodě domluvíte polsky či anglicky. :) Věřím, že i bez znalosti cizích jazyků se Vám obsluha vynasnaží porozumět. Krásný den, Míša :)