Pan Pelikán byl nepříjemný, na mé dotazy ohledně vlasů odpovídal stylem, že takový problém má hodně lidí, kvalita střihu průměr. Žádala jsem vyžehlit vlasy za příplatek, má hloupost, že jsem nezeptala kolik příplatek bude činit. Za vyžehlení, prý ne obyčejnou žehličkou, si vyúčtoval 300 Kč. Slyšela jsem na pana Pelikána jen negativní ohlasy, škoda, že až po mé návštěvě. Arogantní, namyšlený a neprofesionální kadeřník. Takového kadeřníka nikdy více!
Vyjádření podniku
Před 10 roky
Dobrý den. Byla jste žehlena žehličkou SteamPod. Bylo Vám vysvětleno, že žehlička je vysoce regenerační. Sama jste chtěl zastřihnout pouze konečky, takže nevím, co jste očekávala.
Pěkné prostředí, milý kadeřník…ALE celá akce (mytí + střih + foukaná) trvala něco málo přes 30 minut, což považuji u vlasů do půli zad za práci neprecizní až odbytou. Později jsem našla ve vlasech i zuby. A to jsem na střih čekala 2 měsíce! Salon bych nedoporučila a znova nenavštívím, jsem zvyklá na lepší služby.