Otevřené vouchery: Termín si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru výhradně na e‑mailu info@hotelmorris.cz a uveďte kód voucheru. Dostupnost vybraného termínu doporučujeme ověřit před zakoupením voucheru.
Další dotazy nebo termín si můžete ověřit na telefonu +420 487 829 761 či +420 774 309 398
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Rezervovaný termín nelze stornovat. Změnit ho můžete pouze jednou, a to nejpozději 72 hod. předem, jinak voucher bez náhrady propadá. Je nutné se domluvit na náhradním termínu. Náhradní termín rezervujte v době platnosti voucheru, jinak voucher bez náhrady propadá a není možné jej refundovat.
Online termíny: Rezervovaný termín nelze stornovat. Změna rezervace je možná nejpozději 3 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Dobrý den, Kateřino, určitě ano, záleží, zda-li budou volné termíny.
Můžete si je ověřit buď v kalendáři nabídky a nebo přímo u partnera
na e-mailu info@hotelmorris.cz nebo
tel.: 487 829 761. :)
Hezký den, David
Renata Škorpilová
Dobry den kolik by stála třetí osoba?
Hotel Morris **** - Česká Lípa
Dobrý den,
třetí osoba hradí 50% z ceny voucheru v hotelové recepci.
V rámci ubytování na přistýlce, strava a služby dle voucheru.
Recepce hotelu Morris * * * * CL.
Jana K.
Dobrý den, jde na tento pobyt čerpat příspěvek z FKSP? Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého
zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku
na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy
(například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu,
částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji
vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky
v sekci „Jak uplatnit“. Hezký den, Simča :)
Marta Lindová
Dobrý večer, jen se chci zeptat, zda lze tento wellness pobyt platit kartou
benefity?
Předem děkuji za odpověď. S pozdravem M. Lindová
Hotel Morris **** - Česká Lípa
Dobrý den, paní Lindová,
ano, na hotelové recepci je možné platit kartou benefit.
Recepce Hotelu Morris * * * * Česká Lípa
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, lze realizovat pobyt i o víkendu?
Dobrý den, Kateřino, určitě ano, záleží, zda-li budou volné termíny. Můžete si je ověřit buď v kalendáři nabídky a nebo přímo u partnera na e-mailu info@hotelmorris.cz nebo tel.: 487 829 761. :)
Hezký den, David