Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt ve 4* hotelu jen 150 m od Balatonu: neomezený wellness a polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervaci a ověření volné kapacity na tel. číslech: +36 84312422 nebo e‑mailem na adrese: reservation@hotelsungarden.hu (anglicky, německy či maďarsky).
- Rezervaci doporučujeme řešit s dostatečným předstihem..
- Pokud si chcete pobyt prodloužit, zakupte více voucherů.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte s rezervací potíže, rádi ji zařídíme za vás. Zašlete nám název hotelu, jméno, požadovaný termín a kód voucheru na pomoc@slevomat.cz
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pokud budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- V případě, že ve vámi vybraném termínu pobytu nebude možné se z kapacitních důvodů ubytovat, můžete si zakoupit otevřený voucher a doplatit za pokoj vyššího standardu po dohodě s recepcí.
- Pokud plánujete navštívit hotel s domácím mazlíčkem, informujte o tom prosím předem recepci.
Jarní a podzimní varianty
- 1. dítě do 9,9 let: zdarma s polopenzí
- 2. dítě do 5,9 let: zdarma s polopenzí
- 2. dítě od 6 do 9,9 let: 16 €/noc s polopenzí
- Děti od 10 do 13,9 let: 22 €/noc s polopenzí
- Děti od 14 let: 32 €/noc s polopenzí
Letní varianta
- Děti do 5,9 let: zdarma s polopenzí
- Děti od 6 do 9,9 let: 28 €/noc s polopenzí
- Děti od 10 do 13,9 let: 39 €/noc s polopenzí
- Děti od 14 let: 55 €/noc s polopenzí
Na pokoji jsou k dispozici maximálně 2 přistýlky.
- Domácí mazlíčci: 7000 HUF/noc (menší rasy do 5 kg)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 2000 HUF/noc
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda je možný pobyt 2× dospělí a 2 dítě (7,12 let). Jaký by byl doplatek za dítě 12 let včetně wellness a polopenze? Děkuji za odpověď
Příplatek za dítě je 22 € / noc.
Dobrý den, dá se dosáhnout termínu od 5.9. do 12.9.? Voucher bez termínu a kontaktovat hotel? Díky LV
Dobrý den, pane Votava, dle našeho online rezervačního kalendáře má hotel již bohužel plnou kapacitu. Můžete kontaktovat přímo hotel na na tel. čísle +36 84312422 nebo e‑mailem na reservation@hotelsungarden.hu, zda mají ještě volné kapacity. Krásný den, Míša :)
Dobry den jsou v blizkosti prosim nejake termalni lazne a koupele??
Ve městě je dobrodružná lázeň, asi 3 km od hotelu.
A kolik by byla cena na 4 noci?
Dobrý den, Kateřino, cenu se dozvíte poté, co si v online kalendáři termínů vyberete 5 dní a 4 noci. Cena se liší podle varianty voucheru. hezký den, Simča :)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli je ještě nějaký volný pokoj od
5.8.-7.8.19
4 dospělí a 2 děti do 3 let.Dekuji
Minimální délka pobytu 4 noci v létě.
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, jestli je v hotelu možnost úschovy kol?
Předem děkuji.
K dispozici je úschovna kol.
Dobrý den,
Zajimala by mne cena na 5 dní 2× dospělé a 1× dítě 14 let. Kolik by tam
byl příplatek. Předem děkuji
55 € / dítě / noc
Dobrý den, prosím o informaci, zda je v blízkosti hotelu pláž, a zda
je vstup na ni zpoplatněn, popř. kolik se platí.
Díky za rychlou odpověď, Jana Dongresová
5 minut chůze od placené pláže, asi 1500 FT za vstup. Za 10 minut dojdete na bezplatnou pláž.
Dobrý den, 2 dospělí, dítě 5 měsíců, 3 roky a 5 let. Platím v tomto případě za nějaké dítě? To nejmenší spí s námi. Děkuji.
Dobrý den, Petře, 1. dítě do 9,9 let má pobyt zdarma s polopenzí, 2. dítě do 5,9 let má pobyt také zdarma s polopenzí. Hezký den, Simča :)
Dobrý den, je možno doplatit all inclusive nebo alespoň plnou penzi?
Děkuji
Bohužel to není možné.
Dobrý den
Chceme konkrétní nabídku na termín naší dovolené do 13.7–25,7 na
5 dní.
Děkuji Buršík
Příjezdy sobota a pondělí nejsou možné.
Dobrý den, rád bych se informoval na možnost ubytování a cenu pokoje
1 dospělého a 1 dítěte (6 let).
Děkuji.
V tomto případě musíte také zakoupit 2 dospělé.
Dobry den je mozny pobyt se tremi dětmi 5,6,7let? Vim ze pisete pouze 2 pristylky ale slo by to nejmensi nechat treba u nas v posteli?
2 děti jsou zdarma a 3 děti platí navíc. V pokoji jsou 2 křesla a třetí dítě může spát mezi rodiči.
Dobrý den, vím, že píšete, že je nabídka platná od 1.5. Nešlo by ji náhodou využít už od neděle 28.4. do úterý 30.4.? 2 dospělí a 2 děti (7 a 3.5 let). Předem děkuji za odpověď.
Bohužel jsme v uvedeném čase na plný úvazek.
Dobre a pokud by byl prijezd 4.8.? Moc dekuji
Mohou dorazit ve stanoveném čase. Můžete poslat svou rezervaci e-mailem do hotelu.
Dobry den,chteli bychom koupit zajezd v terminu od 5.8. na sest dni. Dva dospeli a dve deti. Je v tomto terminu misto? Dekuji
Sobota a pondělí nejsou dny příjezdu, proto prosím změňte datum.
Dobry den! Jeste bych se chtela zeptat nebot bychom chteli zaplatit dva poukazy v praci pres fksp zda to je umozneno a presnou adresu. Dekuji moc
Dobrý den, Míšo, vystavení FKSP se týká pouze českých hotelů, v případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné nejprve se domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den, Honza
Dobrý den, jsou tedy opravdu dvě děti zdarma, když píšete v detailním rozpisu nabídky, že je v ceně jedno dítě? Máme 2 a 5 let a nerada bych za mimi v dětské postýlce něco na místě doplácela. Přitom v záložce “Děti” uvádíte, že jsou zdarma obě děti. Děkuji za vysvětlení.
Dvě děti jsou zdarma.
Dobrý den, rad bych kopil pobyt od 1.5–3.5. Mám 2 děti 5 a 8 let
chápu dobře , že obě děti jsou v ceně , nebo je potřeba příplatek?
Děkuji
V určený čas je místnost. Dvě děti jsou zdarma.
Dobry den! Chtela bych se zeptat jak bych si mohla rezervovat termin kdyz neumim cizi jazyk.Neslo by to pres vas? Nebot yen jarni tam jsou vypsane online terminy ale na leto jiz nikoliv. Jeli bychom 4 a termin by byl od 8.8.-12.8. Jestli je vubec volno v tomhle terminu. Dekuji
Máme volnou kapacitu v určený čas.
Dobrý den, je u podzimni varianty příplatek za děti? Máme 2: starší 6 let, mladší 3.5roku? Děkuji a přeji příjemný den.
Dvě děti mohou na podzim dorazit zdarma.
jaro a podzim:
V období od 1. 5. do 16. 6. 2019, od 1. 9. do 20. 12. 2019 podle
dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
léto:
V období od 1. 5. do 16. 6. 2019, od 1. 9. do 20. 12. 2019 podle
dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Dear Dana!
Our package in the summer is valid from 02.07.20190 until 31.08.2019.
Best regards!
dobrý den, jak mám rozumět tomu, že u varianty léto je stejné vymezení možností uplatnění, jako u varianty podzim a jaro? děkuji za odpověď
Letní a zimní jaro se neshodují.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné si doplatit za autobusovou dopravu? Jsme dvě dospělé a čtyři děti.
Děkuji za odpověď Jitka
Dobrý den, Jitko, hotel autobusovou dopravu nezajišťuje a každý zájemce si jí řeší podle svých možností. Pěkný den