Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Letní pobyt v Nízkých Tatrách: horská chata u lanovky na Chopok a polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Po zakoupení voucheru si musíte pobyt zarezervovat pomocí e‑mailu koliesko@lm.psg.sk nebo na tel. čísle +421 917 434 814, +421 445 591 674.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se v hotelu informovat o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace musíte voucher uhradit.
- V případě zájmu o pokoj s přistýlkou si ještě před zakoupením voucheru telefonicky či e‑mailem ověřte jeho dostupnost.
- Pobyt s domácím zvířetem není možný.
- Dítě do 2,9 let: zdarma (bez nároku na vlastní lůžko a stravu)
- Dítě do 11,9 let: 35 €/noc (přistýlka i polopenze v ceně)
- Dostupnost přistýlky si ověřte telefonicky na recepci +421 917 434 814.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, jsme 3dospělé osoby+dítě 3,5roku, pobyt v termínu 8–13/9. Jaká by byla prosím cena? Pokoje bychom potřebovaly dva, pobyt s polopenzí. Děkuji Jiřina
Dobrý deň,
vo Vami dopytovanbom období máme ešte posledné voľné ubytovacie kapacity.
Ceny, a doplatky za pobyt sú zverejnené priamo na stránke www.slevomat.cz rezerváciu pobytu si viete
spravi't priamo prostredníctvom stránky v sekcii on-line rezervácia.
S pozdravom Andrej Kšiňan
Dobrý den, máte volné 3 dvoulůžkové pokoje v termínu od 28.8. do 31.8.2019? Děkuji za odpověď
Dobrý den, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity chaty. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Případně můžete dostupnost ověřit pomocí e‑mailu koliesko@lm.psg.sk nebo na tel. čísle +421 917 434 814, +421 445 591 674. Pěkný den, Míša :)
Dobrý den, máte prosím volný pokoj v termínu od 16–18.8?
Děkuji za odpověď
Štěpán Hradil
Dobrý den, Štěpáne, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity chaty. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Míša :)
Dobrý den je u v nás možnost vystavení proforma faktury? Děkuji
Dobrý den, Marto, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné nejprve se domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den, Míša :)
Dobrý den.
Ráda bych 2 vouchery v zobrazovaném volném termínu od 23.7.-25.7. Máte
volné pokoje? Děkuji. S pozdravem Štěpánová
Dobrý den, Eliško, v kalendáři se zobrazují modře vyznačeny termíny, kdy v horské chatě mají volné pokoje. Krásný den, Míša :)
Dobrý den. Chtěla bych si zakoupit pres slevomat u vás woucher na
ubytováni, ale prvně bych se chtěla zeptat zda máte volný termín: 23.7 do
25.7.2019 dvoulůžkový pokoj (u sebe) s 3 letým dítětem, který by
spal s náma. Tudiž bez přistýlky.
Popřípadě jak to chodí s dítětem u polopenze?
Děkuji
S pozdravem, Kiedroňová
Dobrý den, Markéto, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo u partnera pomocí e‑mailu koliesko@lm.psg.sk nebo na tel. čísle +421 917 434 814, +421 445 591 674. Nebo při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :) Dítě do 2,9 let je zdarma (bez nároku na vlastní lůžko a stravu). O možnosti přikoupit polopenzi se je třeba informovat přímo u partnera. :) Pěkný den, Honza
Dobrý večer chci se zeptat zda je možno rezervovat pobyt od 20.7 do 23.7.2019 pro dvě osoby. Děkuji Listopad
Dobrý deň,
vo Vami dopytovanom období máme k dispozícií posledné voľné ubytovacie
kapacity. Rezerváciu si viete urobiť aj priamo na stránke v sekcii on-line
rezervácie.
S pozdravom Andrej Kšiňan
Dobrý den,
bylo by možné po předchozí domluvě zařídit bezmasé večeře?
Děkuji.
Dobrý deň ,
Samozrejme.
Stačí napísať do poznámky, pri nákupe.
S pozdravom Andrej Kšiňan
Dobrý den, chci se zeptat, když bychom jeli 3 dospělé osoby, je třeba koupit dva vouchery nebo je možnost přistýlky?
Dobrý deň,
Doplatok je 31€ za osobu a deň pobytu. Neriešime dospelú osobu na
prístelke, ale troj-lôžkovou izbový.
Dostupnosť Vám rád zodpoviem na tel. č. +421 917 434 814, alebo
e-mailom.
S pozdravom Andrej Kšiňan
Dobrý den chtěla bych se zeptat na termín 25.8.-1.9.2019. Mely bysme zájem o dva vouchery pro dvě dospělé osoby a dvě děti ve věku 8 a 14.
Dobrý deň, vo Vami dopytovanom období máme ešte voľné ubytovacie kapacity. S pozdravom Andrej Kšiňan.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné mít na pokoji samostatně
2 lůžka nebo jsou všechny pokoje vybavené jenom manželskou postelí?
Děkuji Vlasáková
Dobrý deň , mame aj izby so samostatnými posteľami.
S pozdravom Andrej Kšiňan
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda by byl možný pobyt v termínu
22.6.-25.6.
Děkuji za odpověď,
hezký den
Eva Janíková
Dobrý den, Evo, platnost voucherů je až od 28. 6. do 1. 9. 2019. Vámi zvolený termín tedy není v nabídce. Můžete se ale u našeho partnera informovat o dostupných kapacitách na emailu koliesko@lm.psg.sk nebo na tel. čísle +421 917 434 814 a domluvit se s ním na individuální nabídce. Pěkný den, Míša :)
Dobrý den, vouchery jsou pro dvě osoby, ale my jsme 3 dospělé osoby. Je možná přistýlka a na kolik by vyšla třetí osoba.
Dobrý deň ,
Pobyt na pristelke je možný len pre dieťa do 12 rokov.
Pobytové poukazy sa dajú aj kombinovať .
V prípade akýchkoľvek otázok som Vám k dispozícii na telefónnom čísle
+421 917 434 814.
S pozdravom Andrej Kšiňan
Dobrý den, chci se zeptat jestli je sociální zařízení na pokoji.
Dobrý deň ,
Všetky naše izby majú vlastné sociálne zariadenie, ( kúpeľňa s WC ),
v rámci ubytovacej jednotky.
V prípade akýchkoľvek otázok som Vám plne k dispozícií na telefónnom
čísle +421 917 434 814.
S pozdravom Andrej Kšiňan
Dobrý den,
zaujala mě nabídka pobytu u vás. Rád bych se zeptal, zda-li je možnost
dostat na pokoj dětskou postýlku, nebo jestli bychom si měli vzít naši
cestovní skládací postýlku.Máme malého chlapečka ( 15 měsíců),
V případě, že by nebyl problém se zapůjčením u vás, kolik by se
prosím účtovalo navíc. Mnohokrát děkuji za odpověď
Dobrý deň,
Samozrejme postieľku vieme zapožičať , za dieťa do troch rokov neúčtujeme
žiadne poplatky, ( pri rezervácii je potrebné uviesť že si prajete detskú
postieľku ).
V prípade akýchkoľvek otázok som Vám k dispozícii na telefónnom
čísle. +421 917 434 814.
S pozdravom Andrej Kšiňan.
Dobrý den, měl bych zájem o 3 vouchery na termín 23.-25.8. je to
možné?
Děkuji
Dobrý deň ,
Vo Vami dopytovanom období máme ešte voľné ubytovacie kapacity.
Rezerváciu si môžete urobiť aj prostredníctvom portálu / online
rezervácia.
S pozdravom Andrej Kšiňan
Dobrý den, je možný pobyt s malym pejskem? Děkuji
Dobrý den, Ondřeji, bohužel, pobyt s domácím zvířetem není možný
:(
Hezký den, David
Dobrý den,
ta cena je nějaká divná, příplatek za 2 děti vychází o polovinu dráž
než voucher pro dospělé. To mi připadá lepší koupit 2 vouchery a mít
2 pokoje. Nebo to počítám špatně?
Děkuji za upřesnění, Tomáš
Dobrý den, Tomáši, příplatek je již klasicky z ceníku partnera, není teda za zvýhodněnou cenu jako nabídka pro dvě dospělé osoby. Pěkný den, Honza
Dobrý den,
rádi bychom využili vaší nabídky a tím je pobyt na týden, ale rádi
bychom věděli, jaká je cena za dítě (13let). Také nás zajímají
snídaně i večeře, které jsou v recenzích dost negativní.
Děkuji Leny
Dobrý den, Lenko, pro Vaše pohodlí si můžete zavolat přímo k našemu
partnerovi na tf.:
+421 445 591 674
+421 917 434 814.
Určitě Vám rádi odpoví na veškeré dotazy. :)
Hezký den, David
Dobrý den, ve spoustě recenzí máte napsáno o strohé snídani stejně se opakujících jídlech bez zeleniny, ovoce a podobně , je-li tomu tak, pobyt s dětmi asi nebude úplně tím ideálním co nabídnout pro rodinnou dovolenou – prodlouženy víkend.. Nebo se to již změnilo a lákavá nabídka je nyní k zakoupení poukazů?
Dobrý deň p. Bednařik, ďakujeme za prejavený záujem o pobyt s Chate
Koliesko, reálne fotky raňajok Vám rád pošlem na e-mail ( nedájú sa
odoslať do diskusie ako príloha ).
Takto si potom obraz o bohatosti raňajok si môžete spraviť sám.
V prípade akýchkoľvek otázok som Vám k dispozícií na telefónnom
čísle +421 917 434 814. S pozdravom Andrej Kšiňan
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je u vás možná i bezlepková strava? Děkuji Los
Dobrý deň,
áno, vieme pripravi't aj bezlepkovú stravu. Len poprosíme aby ste si zobrali chleba, alebo pečivo k raňajkám aké Vám vyhovuje.
S pozdravom Andrej Kšiňan