Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Dovolená na Liptově ve středisku Jasná: polopenze i relax ve finské kádi
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +421 948 037 976 či +421 917 431 600 nebo na e‑mailu hotel.liptov@gmail.com – při rezervaci je nutné nahlásit kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci (není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci je také nutné informovat předem, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
- Jedno dítě do 5,9 let na lůžku s rodiči (dětská postýlka na vyžádání) a s polopenzí: zdarma
- Další dítě do 11,9 let na vlastním lůžku a s polopenzí: 17,90 €/noc
- Dítě od 12 let nebo dospělá osoba na vlastním lůžku a s polopenzí: 28,50 €/noc
- Domácí mazlíčci: 8 €/pobyt
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
měla bych zájem o pobyt u Vás na 5 dní (4 noci). Máme však 3-leté
dítě, které by to mělo mít zdarma, vlastní postýlku a ještě bychom
potřebovali přistýlku pro babičku, četla jsem v příplatcích, že by se
dala doplatit. Vejdeme se tedy ve čtyřech do jednoho pokoje vč. té dětské
postýlky?
Děkuji předem za odpověď
Jana
Dobrý deň
Detičky do troch rokov sú bez nároku na stravu a lôžko zdarma, detskú
postieľku Vám vieme poskytnúť bezplatne v prípade, žeby ste
potrebovali.
Prístelok Vám samozrejme vieme na izbu pripraviť, neviem či ste u nás boli
ale na izbe je manželská posteľ a poschodová posteľ. Doplatok za babičku
by bol v sume 28,50€ na noc vrátane polpenzie.
Ak by ste mali akékoľvek otázky kľudne nás kontaktujte.
Pekný deň
S pozdravom
Martina
Dobrý den,máte volný termín v období od 29.7.-9.8.2019 na 5dni/4noce? Jak by to pak bylo s platbu pro děti ve věku 1,5 a 3,5roku? Jaké je prosím kolem využití pro děti? Postylka by byla k dispozici? Děkuji V.
Dobrý deň prajem,
dieťa vo veku 3,5 je vrámci voucheru grátis. Dieťa vo veku 1,5r je
účtované podľa platného pultového cenníka a to :
bez nároku na stravu a lôžko grátis
s nárokom: 11,25€/noc vrátane raňajok a 16,05€ vrátane polpenzie .
V areáli hotela sa nachádza množstvo aktivít pre deti a to : vonkajšia
trampolína, 2 x ihrisko , preliezky, obrí šach…V interiéri sa nachádza
priestranný detský kútik . Detská postieľka nie je problém.
Vami vybraný termín máme ešte dostupné kapacity, preto budeme radi, ak sa
rozhodnete pre náš Hotel.
S pozdravom
Adriana
Dobrý den, chtěla bych přijet v termínu 29.6.-6.7. na pobyt s dvěma
dětmi 9 a 11let. Koupím poukaz za dva dospělé a příplatek za dítě se
hradí na místě? Je ještě volno v tomto termínu?
Děkuji Alena Havrdová
Dobrý deň p.Alena
V uvedenom termíne máme ešte dostupnú kapacitu, tak si pobyt môžete
zakúpiť aj priamo na termín cez portál slevomat.cz. Príplatok za deti je vo
výške 17,90€/dieťa /noc vrátane polpenzie, ktorý sa hradí pri príchode
priamo na recepcii hotela.
Pekný deň
S pozdravom
Martina
Dobrý den, jsou dvoulůžkové pokoje se sociálním zařízením?
Dobrý den, Verčo, každý pokoj ma své sociální zařízení. :) Pěkný den, Honza
A je mozne mit behem pobytu v prenosnem boxu cistotne morcatko?
Dobrý deň,
samozrejme, nie je problém.
Zdravim, chtela bych se zeptat, jak se do hotelu dostat, kdyz neni auto?
Dekuji
Lucka
Dobrý deň prajem,
z Liptovského Mikuláša odchádza v pravidelných intervaloch spoj do
Demänovej.
Vaša zastávka je Jasná, posledná zastávka v Jasnej. Nachádza sa pri
Hoteli Grand****, ktorý sa nachádza pod nami zhruba 500 m.
Smerové tabule Vás navedú.
S pozdravom
Srnková Adriana
Hotel Liptov**
dobry den.rada bych si koupila tento pobyt na 6 nocina konec kvetna nebo začátek cervna a neumim to přes slevomat.Pobyt pro 2 osoby a mini jorksirka.ternin nerozhoduje.mužete mi poradit? dekuji
Dobrý deň pani Prokopová,
prečo sa Vám nedá kúpiť voucher cez slevomat? Skúste kontaktovať priamo
ubytovacie zariadenie ( hotel.liptov@gmail.com
) a pokúsime sa problém nejako vyriešiť.
Miriama, recepcia Hotel Liptov**
Dobrý den.
Potřeboval bych pobyt uhradit z příspěvku FKSP, fakturou přes
zaměstnavatele, je to možné?
Horňák
Dobrý den, Antoníne, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Hezký den, Simča :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci se zeptat, máme dvě děti (5 a 8 let), je možné se ubytovat i na čtyřlůžkovém pokoji. Děkuji
Dobrý deň
Samozrejme máme pre rodinky k dispozícií aj rodinné izby, kde je manželská posteľ a poschodová posteľ, čiže v pohode sa vojdete na jednu izbu.
S pozdravom
Triznová