Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
4* relaxace v Mariánkách: gurmánská večeře, bazén i wellness procedury
Hodnocení podniku Hotel La Passionaria
chovaní personalu
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s večeří i relaxem
Byla jsem moc mile překvapena pěkným ubytováním , velice dobrým stravováním, milým personálem a perfektními procedurami. Doporučuji k pobytu.
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s večeří i relaxem
Krásný, příjemný hotel s možností transferu od nádraží. Úžasné, čisté SPA s velmi milou a šikovnou paní masérkou. Moc se nám líbilo.
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s večeří i relaxem
vše. Ubytování v klidné části M. L. , čisto, prostorno, vybavenost apartmánu, služba . Wellnes na vysoké úrovni. Provádjí dvě mladé paní, pro něž je práce současně koníčkem, velice milé a přívětivé. Snídaně bohaté v krásné jídelně. Menší slabinou večeře v restauraci asi 50 metrů od Residence La Passionaria. Ale nepíši to do záporů, jen že tady by se nechalo ještě něco vylepšit. V Residenci přívětiví personál. Ráda bych se sem ještě chtěla vrátit.********** hvězd.
Dobrý den,
děkuji za Vaši návštěvu a názor.
Slabinu už jsem vyřešil, od dalších našich nabízených balíčků budeme využívat jiného,osvědčeného restauračního partnera..Omlouváme se..
Martin Zeleník-manager
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s večeří i relaxem
Skvělý personál, výborná snídaně
Večeře se podává ve 100m vzdáleném hotelu v ne příliš příjemném prostředí. Jídlo však bylo výborné.
Dobrý den,
děkuji za Vaši návštěvu a názor.
Slabinu už jsem vyřešil, od dalších našich nabízených balíčků budeme využívat jiného,osvědčeného restauračního partnera..Omlouváme se..
Martin Zeleník-manager
Pěkné okolí, klid, ochotný personál , příjemná a milá masérka 😊bohatá snídaně.
Večeře ve vedlejším hotelu .
Dobrý den,
děkuji za Vaši návštěvu a názor.
Slabinu už jsem vyřešil, od dalších našich nabízených balíčků budeme využívat jiného,osvědčeného restauračního partnera..Omlouváme se..
Martin Zeleník-manager
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s večeří i relaxem
Byla jsem spokojena
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s večeří i relaxem
Vse perfektni
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s večeří i relaxem
Ubytování krásné, velmi příjemný personál, masáž skvělá. Snídaně úžasné, ale na večeře jsem musela jinam a tam to bylo horší🙄
Jídlo mi nechutnalo, knedlíky k večeři nemusim..
Dobrý den,
děkuji Vaši návštěvu a kladnou odezvu.
S partnerem, který nám zajišťuje stravování-večeře jsem již rozvázal dohodu o spolupráci a Vám se omlouvám.
Děkuji za pochopení a přeji fajn den.
Martin Zeleník-manager
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s večeří i relaxem
vše
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s večeří i relaxem
Velmi příjemný personál, skvělé procedury, prostorné studio, dobrá večeře.. nemám co vytknout! Neměli jsme jediný problém. Voucher plně odpovídal skutečnosti.
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s večeří i relaxem
Velice pěkné prostředí, kousek od centra .Příjemný personál v recepci hotelu.
Nic mě nenapadá
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s večeří i relaxem
Opravdu jsme byli s manželem mile překvapeni jak hotelem, personálem, jídlem, ..vše bylo na jedničku s hvězdičkou, můžeme vřele doporučit.
nebylo co vytknout.
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s večeří i relaxem
Umístění hotelu v klidném prostředí, velice dobré snídaně, vynikající zábal z jílu, následná koupel a masáž. Není co dodat.
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s večeří i relaxem
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s večeří i relaxem
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s večeří i relaxem
Příjemné prostředí, velmi ochotný personál, prostě super.
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s večeří i relaxem
Hotel, čistota, personál, snídaně, SPA.. perfekt
Večeře … veliký propadák. Nejsme vybíravý, ale první den jsme dostali karbanátky, ale ne klasiku, ale dušený s jedním brambůrkem a politý rajčatovým protlakem a jednu růžičku květáku zavařovaného. Nebyli jsme jediný, kteří to nesnědli. Druhý den výběr z kuřecí číny, zapečené brokolice s bramborem a studená mísa…a ta byla 100krát horší než snídaně, která byla super a to bez ironie. Hotel, snídaně, služby a personál v hotelu…super, ale ty večeře hrůza.
Závěr je takový, že hotel a vše kolem něj bylo super… doporučujeme, ale večeře…hnus, což zbytečně kazí dojem a člověk se jde stejně najíst jinam. Bylo by lepší voucher o ty večeře zlevnit nebo podražit a nasmlouvat je jinde. Naš dojem z večeře jsme řekli a hned byl řešen což vidím jako veliké plus.
Dobrý den,
děkuji za Vaši návštěvu v našem hotelu La Passionaria Mar. Lázně i kladnou odezvu na něj.
Kvalita večeří mne opravdu mrzí, ale jak už jsem několikrát podotkl, je to náš smluvní partner, za kterého nemohu ručit. Názor jsem předal a budu doufat, že se situace nebude opakovat.
Fajn den, Martin Zeleník-manager
všechno :-)
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s večeří i relaxem
Prostředí hotelu bylo příjemné. Personál až na jednu výjimku působil profesionálním dojmem.
Drobně mi vadilo nedoladění několika detailů. Např. to že se u večeře (v ceně voucheru) platí za nápoje jsem se dozvěděla tak, že mi servírka strčila do ruky nápojový lístek s vyznačenými cenami.
Velmi mi vadil neprofesionální přístup masérky při částečné masáži. Po včasném příhodu do wellness centra jsem zůstala stát v chodbě s několika zavřenými dveřmi a musela jsem se opakovaně ozvat, aby se někdo objevil. Bylo mi oznámeno, že musím počkat kvůli dokončování předchozí masáže. Tohle byl malý nedostatek.
Když jsem přišla na řadu skoro se čtvrthodinovým zpožděním, nic mi nebylo vysvětleno. Jen jsem se měla svléknou a uložit na lehátko. Nebylo kam dát věci. Až poté, co jsem začala oblečení přehazovat přes paraván a klíče na zem mi byla přinesa židle na odložení věcí. Když jsem ležela polonahá na lehátku s obličejem zabořeným do něj, masérka se začala ptát jestli nemám křečové žíly a na mou odpověď, že ano, prohlásila, že mě nemůže masírovat záda. Nenavrhla žádnou jinou alternativu a následně se rozhodla, že mě bude masírovat. Masáž jsem si vůbec neužila a necítila jsem se v pohodě, protože ve mě vzbudila mylný dojem, že je to rizikové. Celou dobu jsem litovala, že jsem masáž neodmítla.
Až později jsem zjistila, že křečové žíly na nohách nejsou kontraindikace masáže zad (viz weby s učebními materiály zdravotních a sportovních fakult)! Masáž byla kratší než 20 minut, měla trvat 30. Na můj úkor dohnala své časové zpoždění a ještě mi zkazila požitek z masáže. Připadala jsem si jako druhořadý zákazník, na kterém nezáleží.
Tohle je důvod proč jsem snížila hodnocení. Jinak bych dala 4*.
Dobrý den,
děkuji,že jste využila zlevněnou nabídku v našem hotelu, od které jste pravděpodobně očekávala mnohem více.Mrzí mne Vaše nespokojenost, ale i přesto si dovolím několik podložených faktů.Nikde není ani zmínka o tom, že by za Vás hotel zaplatil při večeři u sml. partnera nápoje.Takže Váš údiv nechápu.Co se wellness týká, tak dle kamerového záznamu ze společných prostor jste zde byla o 14min. dříve, tím se vysvětluje Vaše čekání a zcela logicky nemůžete být pozvána dále, když je zde host před Vámi.Zaměstnanec balnea má za povinnost zjistit Váš akt. zdravotní stav a vzhledem ke svému vzdělání a praxi v tomto oboru rozhodne, zda je úkon pro klienta vhodný.Běžně hosté chodí na proceduru v županu (k dispozici na každém pokoji zdarma) a odkl.plochy a věšáky v centru jsou..V neposlední řadě byla dodržena i doba masáže, jen prošetřím, jak bylo přistoupeno k Vašemu zdrav. stavu.
Pokud Vám návštěva u nás zkazila celkový dojem z návštěvy Mar. Lázní, osobně se za to omlouvám a věřím, že jinde budete spokojena a nebude třeba řešit další, neobjektivní recenze.
S úctou Martin Zeleník-manager
Tel.č.: 00420 602429764