Pobyt v hlavním městě polských Tater s jídlem i neomezeným wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Informace a rezervace na tel. č. +48 18 2019 100 nebo e‑mailem na adrese skalny@skalny.com.pl – rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Pomoc při rezervaci: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Nemusíte se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
- Pokud budete potřebovat pokoj s přistýlkou nebo máte zájem o pokoj vyššího standardu, ověřte si dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Upozornění: Hotel nedisponuje žádnými dostupnými kapacitami během víkendu v měsících duben, květen, červen.
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 20 PLN (cca 4,50 €)/ den
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, obdržela jsem dárek do hotelu Skalny – Zakopane Polsko v termínu od 29 –31.8.2019. Z vážných důvodů nemohu pobyt uskutečnit. Je možno sehnat náhradníky, nebo se dá s tímto něco provést ?
Dzień dobry, proszę kontaktować się w tej sprawie ze SLEVOMATEM
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, zda by bylo možné ubytování pro 2 osoby na 3–4
noci v termínu od 19.8. do 23.8. ? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Lukáši, dostuplné kapacity je možné zjistit z našeho online kalendáře, který reflektuje volné kapacity hotelu. Pokud u některé varianty tato možnost není, je třeba se obrátit přímo na hotel na tel. č. +48 18 2019 100 nebo e‑mailem na adrese skalny@skalny.com.pl. Krásný den, Míša :)
Dobry den mate prosim volny pokoj pro dve osoby v terminu 8.8– 10.8.
Děkuji
Dobrý den, Lucie, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Míša :)
Dobrý den, mohu se zeptat, ve kterém pokoji umožňuje voucher ubytování? Na stránkách hotelu totiž vidím, že poskytují více typů pro 2 osoby – menší single room a větší double room. A musím po zakoupení voucheru ještě kontaktovat hotel? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Petro, ubytujete se v prostorném a komfortním pokoji s manželskou postelí nebo dvěma oddělenými lůžky. Všechny pokoje mají koupelnu se sprchovým koutem, satelitní televizi, telefon, fén a připojení k Wi-Fi. Některé pokoje mají balkon a z většiny je krásný výhled na Tatry. Pokud si zakoupíte voucher přímo na termín a nemáte žádné speciální požadavky, hotel již kontaktovat nemusíte. Pokud si zakoupíte voucher bez termínu, je nutné hotel kontaktovat a domluvit se s nimi, zda mají ještě volný termín. Krásný den, Míša :)
Dobrý je tento hotel a prostředí vhodné pro rodinu s miminkem 8 měsíců? Zajímá mě zda s ním můžeme do bazénu, jestli jsou možné výlety s kočárkem. Děkuji
Dzień dobry,
hotel jest przyjazny rodzinom z dziećmi.
Basen ma głębokość 120 cm…
Dobrý den, máte volný termín v srpnu od 15.8. do 18.8. na 4 dny pro
2 dospělé a 2 děti, popřípadě jiný termín na 4 dny v termínu od
12.8.-25.8. 2019. Děkuji za odpověď.
Lucie
Dobrý den, Lucie, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku „Vybrat termín“ a před Vámi se zobrazí volné kapacity. Zkuste se tedy podívat. :) Vidím, že mezi 12.8. až 25.8. termíny jsou, tak věřím, že si nějaký, který Vám bude vyhovovat, vyberete :) Pěkný den, Míša
Můžete mi vystavit na pobyt promofakturu ?
Dobrý den, Jiřino, vystavení FKSP se týká pouze českých hotelů, v případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné nejprve se domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den, Honza
Dobrý den, máte volný termín v období 17.8. – 24.8.2019 pro dvě
osoby ?
Děkuji Latečková
Dzień dobry,
mamy wolny jeden pokój.
Dobrý den, chci se zeptat na ubytování s dětmi. Máme děti 8 a
10 roků, jak se postupuje v případě rezervace.
Děkuji L.B.
Za dzieci trzeba dodatkowo zapłacić
59 zł/doba ze śniadaniem lub
79 zł/doba ze śniadaniem i obiadokolacją
Přeji pěkný den. Chci se zeptat jestli by se našlo ubytování i pro naše dva pejsky. Jsme zvyklí brát je všude sebou, tak že bez nich si naši dovolenou nedokážeme představit. Děkuji L. G. B
Dobrý den, Gabrielo, bohužel, hotel domácí mazlíčky nepovoluje.
Hezký den, David :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Máte prosím ještě nějaký volný víkend v listopadu..
Dzień dobry,
niestety już nie mamy