7 nocí v letovisku Sutomore pro pár i rodinu: polopenze, pláž 100 m od hotelu
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Změna ani zrušení rezervovaného termínu již není možná. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Zrušení ani změna již zamluveného termínu není možná. Při nedostavení se na pobyt voucher propadá v plné výši a takový voucher nelze refundovat. Rezervace provádějte e‑mailem na sales-marketing@satoresort.com nebo na tel. +382 30374256. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
- Pomoc při rezervaci: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Pokoj Double (dvoulůžkový):
- Dítě do 6,9 let na lůžku s rodiči a s polopenzí: zdarma
- Přistýlka není k dispozici
- Pokoj Suite (rodinný):
- Dvě děti do 11,9 let na přistýlkách a s polopenzí: v ceně voucheru
- Třetí dítě do 2,9 let na lůžku s rodiči a s polopenzí: zdarma
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 7 €/den
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, bylo by možné najít termín od 13. – 31.7.2019 pro rodinu- 2 dosp.os. + 2 děti (do 9 let) a jde zájezd připlatit i letecky? jaká by byla cena?Děkuji
Dobrý den, Markéto, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Doprava je zcela ve Vaší režii. Letecky je možné se dopravit do Podgorica, kam létá například Adria airways. Pěkný den, Míša :)
Dobrý den, věk dítěte do 11,9 se počítá v den příjezdu, nebo
odjezdu?
Děkuji
Dobrý den, Petro, tento věk se počítá v době příjezdu na hotel. Pěkný den, Honza
Dobrý den, můžou v rodinném pokoji být 2 dospělí + děti 19 a 11 let?
Dobrý den, Lado, varianta rodinného pokoje je myšlena pouze s dětmi do
11,99 let. Pro Vás by to znamenalo nejspíše příplatek na místě. Pro
více info můžete kontaktovat hotel, rádi Vám přiblíží veškeré
podrobnosti ohledně ceny.
Komunikace probíhá v AJ. Pokud byste s ní měla problém, můžete se
obrátit na naši e-mailovou adresu pomoc@slevomat.cz, kde Vám
kolegové pomohou zařídit celý pobyt. :)
Hezký den, David
Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat na ubytování dohromady pro 5 osob. 4 Dospělí a jedno
dítě (bude mu 7 v průběhu dovolené). Pokoje 1) 2 dospělí a 1)
2 dospělí a 1 dítě. V termínu od soboty 29.6.
Předem děkuji
Dobrý den, Jakube, pokud chcete 2 oddělené pokoje je potřeba koupit 2× voucher pro 2 osoby a na místě doplatit dítě. Termín si pohodlně vyberete z online tabulky termínů. Hezký den, Simča :)
Dobrý den chtěla bych se zeptat chtěli jsme par a máme 2 děti ve věku 2roky a 6let chtěli by jsme rodinný pokoj mohu vědět cenu děkuji Klímová
Dobrý den, Martino, v tomto případě bude třeba zvolit variantu pro rodinu, kde jsou obě děti v rámci voucheru zdarma. :) Pěkný den, Honza
Dobrý den,bylo by možné prosím v termínu od 10.8. na 8 dni tj.17.8. ubytování v rodinném pokoji 2dospely+3 děti (6,9,11) . Děkuji za odpověď a prosím cena zůstává stejná,tak jak píšete v kalkulaci?? Děkuji
Dobrý den, Renato, pořádně jsem tuto variantu prozkoumal a cena nakonec
zůstává stejná. Termín je stále volný, takže můžete kdykoliv objednat.
:)
Hezký den, David
Dobrý den. Jaká by byla cena zájezdu v červenci u jedné dospělé osoby a dvou děti 8 a 11 let. Děkuji.
Dobrý den, Roberte, varianta pro 1 dospalou osobu a 2 děti není v nabídce. Hezký den, Simča :)
Dobrý den můžete mě zavolat na číslo 725756222 mám zájem o vaší nabídku pobytu v Černé Hoře.
Dobrý den, po telefonické domluvě Vám zasílám odkaz na naši
zákaznickou linku, kde Vám rádi pomohou s výběrem termínu a případnou
rezervací:
pomoc@slevomat.cz.
Hezký den, David :)
Dobrý den. Můžu se zeptat. Plaz u hotelu. Je písčitá, nebo kaminky? Dekuji.
Dobrý den, Jano, privátní pláž hotelu je kombinace písčité a malých
kamínků. V okolí je i několik dalších pláží, které jsou pouze
písčité.
Hezký den, David :)
V případě 2 dospěli a 3deti ve věku 3,4,10?Pokoj píšete dvoulutkovy a i třetí dite by bylo zdarma?Dekuji Kosutova
Dobrý den, pro Vaše pohodlí se s tímto dotazem můžete obrátit přímo
na našeho partnera na e-mailu sales-marketing@satoresort.com
nebo tel.: +382 30 374 256.
Hezký den, David :)
Dobrý den, zajímala by mě možnost ubytování se dvěma dětmi 10 a 13 let. V nabídce je pouze zmínka o dětech do 11,99. Děkuji za info.
Dobrý den, díte nad 12 let je již bráno jako dospělá osoba. Pěkný den, Honza
Dobrý den, je možné voucher pro rodinu (2 dospělí + 2 děti) uplatnit pro děti ve věku 9 a 12 let? (Podmínka říká, že se voucher dá použít do věku 11,9let). Děkuji.
Dobrý den, bohužel tato varianta není možná, jak uvádí podmínka dítě musí být ve věku do 11,99 let. Pěkný den, Honza
Zdravím,jaká cena za dva dospělé + dítě 9let?Děkuji.
Dobrý den, Lenko, cena se odvíjí od termínu. V rámci Vaší skupinu je třeba zvolit variantu Pro rodinu a dítě je v tomto voucheru na přistýlce a s polopenzí v ceně voucheru. Pěkný den, Honza
Hello,
sorry, there is any note about travelling to your hotel, it´s by plane/air,
bus or own car? Please, specife it…thanx a lot
Dear Mr. Serafin,
There is possibility to came by airplane on two airports Podgorica distance
45 km, or airport Tivat distance 54 km. There is opportunity to go with bus
and train as well from Podgorica.
Dobrý den, v popisu ubytování není vůbec uvedena doprava, doprava je tedy vlastní? Děkuji
Dorbrý den, Lenko, v rámci této nabídky není součástí doprava. :) Pěkný den, Honza
Dobry den, jsou součástí polopenze i nápoje? Dekuji Novak
Dear Sir, in half board for breakfast in hotel will be served buffet meal
concept with non-alcoholic drinks, and for dinner buffet as well but for drink
only water.
Best regards.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
zají má mne,zda-li v termínu 25. 8. – 1. 9. 2019(8 dní / 7 nocí) jsou volné 3pokoje?
Děkuji za info
Dobrý den, Milane, bohužel, ale hotel má volný v tomto termínu pouze jeden jediný pokoj. Kdybyste však chtěl vyrazit o týden později, tedy od 1.9.2019, bylo by možné zakoupit variantu pro 2 a variantu pro 4 osoby. Krásný den, Míša :)