Ladův kraj: léto v Posázaví s polopenzí, infrasaunou a půjčením koloběžek
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Ráda bych si zakoupila ubytování od 22.7. do 25.7.2019
v systému to nejde
děkuji Sedláčková
Dobrý den, Zdenko, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity zámečku. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Simča
Dobrý den,
mám dotaz ohledně ubytování. Je možné si dopředu v rámci zakoupeného
voucheru rezervovat pokoj s vlastní koupelnou? Ráda bych zakoupila voucher na
3 noci v červenci, ale pouze v případě, že budeme mít samostatnou
koupelnu. Děkuji za informace. S pozdravem Žaneta Hessová
Dobrý den, Žaneto, v případě, že chcete míst jistotu vlastní koupelny můžete se předem domluvit přímo se zámečkem na tel. +420 733 356 850 , +420 603 543 629 nebo na e‑mailu provozni@zamecek-kaliste.cz. Termín si pak rezervujete přímo u nás v online systému na rezervaci termínů. Hezký den, Simča :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, moc se mi líbí nabídka ubytování, ale mám dotaz, potřeboval bych platit dopředu fakturou kterou platí můj zaměstnavatel,je možné takto uhradit pobyt? Děkuji s pozdravem Martin Ambrozek
Dobrý den, Martine, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku voucheru bez rezervace termínu a zvolte způsob platby na bankovní převod. Twisto není možné použít pro způsob platby bank
ovním převodem. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Hezký den, Simča :)