Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, moc se mi líbí nabídka ubytování, ale mám dotaz,
potřeboval bych platit dopředu fakturou kterou platí můj zaměstnavatel,je
možné takto uhradit pobyt? Děkuji s pozdravem Martin Ambrozek
Slevomat.cz
Dobrý den, Martine, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého
zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku
voucheru bez rezervace termínu a zvolte způsob platby na bankovní převod.
Twisto není možné použít pro způsob platby bank
ovním převodem. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například
hotel či CK). Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané
nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Hezký den, Simča :)
Zdena Sedláčková
Ráda bych si zakoupila ubytování od 22.7. do 25.7.2019
v systému to nejde
děkuji Sedláčková
Slevomat.cz
Dobrý den, Zdenko, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici.
Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce,
kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a
před Vámi se zobrazí volné kapacity zámečku. Zkuste se tedy podívat a
třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Simča
Žaneta Hessová
Dobrý den,
mám dotaz ohledně ubytování. Je možné si dopředu v rámci zakoupeného
voucheru rezervovat pokoj s vlastní koupelnou? Ráda bych zakoupila voucher na
3 noci v červenci, ale pouze v případě, že budeme mít samostatnou
koupelnu. Děkuji za informace. S pozdravem Žaneta Hessová
Slevomat.cz
Dobrý den, Žaneto, v případě, že chcete míst jistotu vlastní
koupelny můžete se předem domluvit přímo se zámečkem na tel.
+420 733 356 850 , +420 603 543 629 nebo na e‑mailu provozni@zamecek-kaliste.cz.
Termín si pak rezervujete přímo u nás v online systému na rezervaci
termínů. Hezký den, Simča :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, moc se mi líbí nabídka ubytování, ale mám dotaz, potřeboval bych platit dopředu fakturou kterou platí můj zaměstnavatel,je možné takto uhradit pobyt? Děkuji s pozdravem Martin Ambrozek
Dobrý den, Martine, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku voucheru bez rezervace termínu a zvolte způsob platby na bankovní převod. Twisto není možné použít pro způsob platby bank
ovním převodem. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Hezký den, Simča :)