Kytice růží Madam Red o délce 50 cm se vzkazem a s možným doručením po ČR
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Po zakoupení voucheru na kytice a voucheru na dopravu pokračujte na detail produktu.
- 1. Vyberte počet růží dle zakoupeného voucheru, klikněte na „Koupit“.
- 2. Vyplňte dodací údaje.
- 3. Vyberte si, zda chcete dárkové balení, případně doplňte text vašeho vzkazu (v obálce za příplatek 28 Kč).
- 4. Zvolte den, kdy chcete květiny doručit. Květiny jsou doručovány každý všední den po celé ČR.
- 5. Kód voucheru zadejte do políčka pro slevové kupony včetně kódu voucheru na dopravné (zadat postupně).
- 6. Odešlete objednávku.
Pozor: Platnost voucheru, tedy možnost objednávky, je pouze do 25. 4. 2019.
Doprava:
- Osobní odběr je možný v logistickém skladu v Plzni – koukněte se na mapu.
- Dodání po celé ČR za 125 Kč (pouze všední dny) – nutné zakoupit voucher na dopravné*.
- Doba dodání je do 48 hodin od objednání.
- Objednávky na následující den se uzavírají v 17 hodin.
- Při nákupu nad 1500 Kč je doprava zdarma a není nutné voucher na dopravu kupovat.
* Při rozvozu není možné plnit časové požadavky zákazníků. Konkrétní čas vám sdělí večer před dojednaným datem prostřednictvím SMS zprávy.
Po zadání objednávky v e-shopu je rezervace závazná. Při nevyzvednutí propadá.
Dobrý den mohu se zeptat v případě objednání květin do Zlína je to možné doručit do 12h ? Velmi děkuji za odpověď Tom
Dobrý den. Děkujeme za Váš zájem o naše květiny. Čas doručení
víme až okolo 18. hodiny, den před doručením. I když bychom rádi,
nemůžeme plnit časové požadavky našich zákazníků, a to z důvodu
vlastní dopravy. Máme speciálně upravené chlazené vozy, aby květiny
během přepravy měly dostatečnou péči. Trasy kurýrům generuje systém
tak, aby byly efektivní. Je to daň za to, že nechceme květiny svěřovat
jiným dopravcům a pro naše zákazníky výhoda ve formě dodaných květin ve
100% stavu.
Je ale možné, po objednání dodatečně změnit adresu doručení
v rámci jednoho města ( v rámci max. 5km)
Den před doručením Vám přijde sms s přesným časem doručení,
společně s tel. kontaktem na kurýra, který květiny doručí.
Rozvoz květin je od 8 do 19 hodin každý všední den. Pěkný den,
Markéta.
Dobrý den. Kdy nejdříve před stanoveným dnem dodání muzu objednat kytici ? Děkuji za odpověď
Dobrý den, květiny od nás lze objednávat pouze 4 až 1 den před případným termínem doručení. Nakupujeme 3× týdně nové květiny na holandské burze přímo od pěstitelů a následně dopravujeme do Čech. Díky tomu jsou při doručení ve 100% čerstvém stavu. Krásný den za tým Florea, Petra.
Je možné, když firma Florea reaguje na podněty zákazníků, hodnocení a dotazy, aby její zástupci psali bez pravopisných chyb?? Je možné, aby si napsaný text po sobě přečetli a opravili chyby?
Dobrý den, děkujeme za upozornění. Veškeré příspěvky zkontrolujeme a chyby opravíme. S pozdravem, za celý tým Florea, Monika.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat kolik by u Vás stála kytice 18 rudých růží s dovozem do Příbrami?Termín je sobota 20.7.. Děkuji
Dobrý den, rozvážíme pouze ve všední dny od 8:00 do 18:00 hodin. Rozvoz
kurýrem je po celé ČR za 125 Kč. Cena za kus jedné růže je různá,
podle velikosti, druhu a délky. Zde je naše aktuální nabídka řezaných
růží: https://www.florea.cz/produkty/rezane-ruze-1
Těšíme se na případné doručení. S pozdravem, Monika.
Dobrý den, zakoupila jsem voucher na 15ks růží, avšak nejsou skladem. Objednávku jsem chtěla zadat dnes na 12.4.
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem. Květiny byly vyprodané, nyní došlo k naskladnění růží Madam Red a objednávku můžete zadat přes naše stránky https://www.florea.cz/detail/kytice-15-rudych-ruzi-madam-red-50cm s doručením na 12. 4. Nebude vůbec žádný problém. Květiny Vám s radostí doručíme. Pro více dotazů nás neváhejte kdykoliv kontaktovat na naší zákaznickou linku 723 35 00 00, jsme zde pro Vás každý den od 8:00 – 21:00. Děkuji. Těšíme se. S pozdravem, za celý tým Florea, Eva
Dobrý den, právě jsem zakoupila voucher na 35 růží a ani jedna kytka není skladem!! Měl to být dárek k narozeninám a obávám se, že za dva dny to bude už bez překvapení:-(
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem. Růže Madam red byly vyprodané,
došlo k naskladnění a nyní jsou k dodání od 10. 4.
Odkaz na naši stránku, kde květiny můžete objednat naleznete zde https://www.florea.cz/vyhledavani?s=madam+red
Velmi ráda bych se s Vámi spojila, abychom společně zadali objednávku a
doručení květin proběhlo přesně na Váš termín, který si přejete.
Poprosím Vás o kontaktování naší zákaznické linky 723 35 00 00, kde
jsme pro Vás každý den od 8:00 – 21:00 či nám na sebe můžete zaslat
kontakt na náš e-mail obchod@florea.cz a my se
s Vámi okamžitě spojíme.
Děkujeme a budeme se těšit. S pozdravem, za celý tým Florea, Eva
Dobrý večer, chtěla bych se zeptat kde koupím voucer na dopravu?
V nabídce to nikde nevidím .
Děkuji Zábranská
Dobrý den, voucher na dopravu lze koupit zde na Slevomatu https://www.slevomat.cz/akce/1445100-kytice-ruzi-madam-red-a-mozny-rozvoz-po-cr#4344406, nebo při uplatňování na našich stránkách www.florea.cz si zvolíte způsob platby např. bankovní převod, online kartou, online platebním tlačítkem či přes službu Twisto. Pěkný zbytek dne, Markéta.
Dobrý den,
je možné objednat jiný počet růží „45“?
Děkuji.
Radek
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o naše květiny. Samozřejmě, že to možné je. Můžete si na našich stránkách https://www.florea.cz/produkty/rezane-ruze-1 vybrat jakýkoliv počet květin. Pěkný den, Markéta.
Dobrý den . Chci objednat kytku na 19.4 , můžu vědět do předu v kolik hod bude doručena ? Podle toho bude adresa doručení bud domu anebo do práci .....
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o naše služby. Čas doručení víme
až okolo 18. hodiny, den před doručením. I když bychom rádi, nemůžeme
plnit časové požadavky našich zákazníků, a to z důvodu vlastní
dopravy. Máme speciálně upravené chlazené vozy, aby květiny během
přepravy měly dostatečnou péči. Trasy kurýrům generuje systém tak, aby
byly efektivní. Je to daň za to, že nechceme květiny svěřovat jiným
dopravcům a pro naše zákazníky výhoda ve formě dodaných květin ve 100%
stavu.
Je ale možné, po objednání dodatečně změnit adresu doručení
v rámci jednoho města ( v rámci max. 5km)
Den před doručením Vám přijde sms s přesným časem doručení,
společně s tel. kontaktem na kurýra, který květiny doručí.
Rozvoz květin je od 8 do 19 hodin každý všední den.
Jako dodací adresu bych samozřejmě tak volila tu, kde se bude obdarovaná
nacházet většinu dne. Popřípadě bych zvolila možnost osobního
převzetí.
V případě dalších dotazů nás prosím kontaktujte, rádi Vám
poradíme.
Krásný den, za celý tým Florea, Veronika.
Dobrý den, prosím bylo by možné objednat kytici s 45 ks? A jaká by byla cena? Děkuji
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o naše květiny. Je to možné. Můžete si na našich stránkách https://www.florea.cz/produkty/rezane-ruze-1 vybrat jakýkoliv počet květin. Za 45 ks Madam Red zaplatíte 1035 Kč. Pěkný den, Markéta.
Dobrý den. je možné objednat i jinou barvu růží?
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem. Ano, samozřejmě. Na našich stránkách www.florea.cz máte možnost si vybrat z různých barev, délek a velikosti květů. Naše nabídka pro Vás je velmi pestrá. Pokud si budete přát pomoci s výběrem neváhejte se kdykoliv obrátit na naši zákaznickou linku 723 35 00 00. Rádi vybereme a vytvoříme kytici dle Vašich představ. Budeme se těšit. Pohodový den. S pozdravem, za celý tým Florea, Eva
Dobrý den,
Je možné objednat víc kytic na jednu adresu a na jedno
přepravné? Děkuji
Dobrý den, ano samozřejmě je to možné. Můžete objednat více kytic na jednu adresu a dopravu uhradíte jen jednou. Cena dopravy je 125 Kč. Při objednávce nad 1.500 Kč je zdarma. Hezký den přeji. S pozdravem, za celý tým Florea, Monika
Dobrý den . Chci objednat kytku na sobotu 30.3 , ale potřebuji aby dorucili na Kladno kolem 18 hod je to možné ?! Dekuji
Dobrý den. Doručujeme pouze ve všední dny. O víkendu si naši kurýři užívají zasloužený odpočinek. Rádi Vám kytici zajistíme na zítra – páteční doručení, pokud objednávku zadáte ještě dnes do 17:00. Rozvážíme po celé České republice a do Kladna květiny s radostí doručíme. Není vůbec žádný problém. Cena dopravy je 125 Kč. Při objednávce nad 1.500 Kč je zdarma. Bohužel Vám opravdu nejsme schopni slíbit čas doručení. Budeme ho znát až v den před doručením okolo 18.hodiny, kdy systém ze všech objednávek vypracuje trasy pro naše kurýry. Tím, že objednávky jsou z celé republiky, není možné dopředu předvídat v kolik hodin kurýr bude na konkrétním místě. Standardně doručujeme v rozmezí 8 –19 hodin. Čas je po vypracování tras automaticky zaslán. V SMS bude i kontakt na kurýra. Děkujeme za Váš zájem. Příjemný den. S pozdravem, za celý tým Florea, Eva
Dobrý den je možné objednat a nechat poslat až 3.5
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem.
3.5. již není možné doručit kytici z této akce.
Platnost voucheru je do 25. 4. s tím, že objednávku lze vytvořit 1–4 dny
dopředu. Nejdéle bychom tak mohli doručit 29. 4.
V případě dalších dotazů nás prosím kontaktujte, rádi Vám
poradíme.
Příjemný den, za celý tým Florea, Veronika.
Dobrý den, v jakem časovém rozmezí prosím rozvazite? Jde o to, kam bych kytku mela objednat.
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem, který nás těší.
Čas doručení víme až okolo 18. hodiny, den před doručením. I když
bychom rádi, nemůžeme plnit časové požadavky našich zákazníků, a to
z důvodu vlastní dopravy. Máme speciálně upravené chlazené vozy, aby
květiny během přepravy měly dostatečnou péči. Trasy kurýrům generuje
systém tak, aby byly efektivní. Je to daň za to, že nechceme květiny
svěřovat jiným dopravcům a pro naše zákazníky výhoda ve formě dodaných
květin ve 100% stavu.
Je ale možné, po objednání dodatečně změnit adresu doručení
v rámci jednoho města ( v rámci max. 5km)
Den před doručením Vám přijde sms s přesným časem doručení,
společně s tel. kontaktem na kurýra, který květiny doručí.
Rozvoz květin je od 8 do 19 hodin každý všední den.
Doporučila bych tak do objednávky zadat adresu, kde se budete Vy či
obdarovaná nacházet po největší část dne.
V případě dalších dotazů nás prosím kontaktujte, rádi Vám
poradíme.
Krásný den, za celý tým Florea, Veronika
Dobrý den, kytice 15 ks „není skladem“ a nelze tím pádem objednat. Můžeme prosím zjistit, kdy tak bude možné učinit? Děkuji.
Dobrý den,
děkujeme Vám za upozornění a omlouváme se za komplikaci.
Kytice bude na eshop brzy dohrána.
Krásný den, za celý tým Florea, Veronika.
Dobry den, prosím když si zakoupim voucher na 15 a 25 je možné udělat jednu kytici? Děkuji
Dobrý den, ano, samozřejmě tato možnost lze. Při daném nákupu
obdržíte dva slevomat kódy, které uplatníte v prvním kroku v našem
objednávkovém formuláři na našich stránkách www.florea.cz
V posledním kroku následně tuto informaci postačí napsat do Poznámky, že
si přejete svázat tyto dvě kytice do jedné a my tak učiníme. Děkujeme za
Váš zájem a pokud si budete přát pomoci s objednávkou, neváhejte nás
kontaktovat na naši zákaznické lince 723 35 00 00, kde jsme pro vás každý
den od 8:00 – 21:00. Budeme se těšit. Pohodový den, s pozdravem, za celý
tým Florea, Eva
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné si objednat 30 růží? Je možné koupit voucher 18.4. a dám Vám vědět cca 11.5.2019 aby zásilka dorazila 15.5.2019?Děkuji
Dobrý den,
ano lze objednat libovolný počet. Voucher má určitou platnost,záleží do jakého data je. Pokud budete mít jakékoliv dotazy, stačí kontaktovat naší zákaznickou linku 723 350 000. Jsme tu pro Vás každý den do 21:00 hod,kromě soboty do 20:00hod. Krásný a příjemný den, Nikola