Otevřené vouchery: Rezervaci proveďte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu recepce@lony.cz nebo tel. čísle +420 326 994 698, +420 607 137 207. Při rezervaci uvádějte kód zakoupeného voucheru.
Rezervaci můžete 5 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 5 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Hezký den.
Měl bych zájem o balíček pro 2 v termínu 31/5–2/6. 2krát snídaně,
1večeřě + wellness, platba kartou benefit plus. Bylo by to možné? Díky za
odpověď a nabídku.
S pozdravem.
Bárta
Slevomat.cz
Dobrý den, Jiří, o dostupnosti termínů se informujte přímo
u partnera na e‑mailu recepce@lony.cz nebo tel.
čísle +420 326 994 698, +420 607 137 207. V kategorii Cafeteria (https://www.slevomat.cz/benefit-plus)
si stačí převést body k nám a následně je uplatnit v košíku při
platbě. :) Pěkný den, Honza
Helena
Dobrý den, prosím máte volno 1× dvoulůžkový pokoj na jednu noc
11.5.?
Děkuji za odpověď Helena Pejclová
Slevomat.cz
Dobrý den, Heleno, o dostupnosti termínů se prosím informujte na
e‑mailu recepce@lony.cz
nebo tel. čísle +420 326 994 698, +420 607 137 207. Pěkný
den, Honza
Vendula Tyčová
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda máte volný termín z 21.4. na
22.4. a zda je možné k balíčku přikoupit např.masáž? Dekuji
Tyčová
Hotel Lony
Dobrý den,
ano tento termín ještě máme volný, ohledně masáží zjistím informace a
ozvu se. Přeji hezký den, Michaliková.
Petra
Dobry den, prosim budete mit volno nasledujici vikend? Dekuji
Hotel Lony
Dobrý den, ano tento víkend máme volný, pro rezervaci termínu nás
prosím kontaktujte na recepce@lony.cz
Přeji hezký den, Michaliková.
Šárka Pojarová
Dobrý den, mohli byste mi udělat nabídku? Rádi bychom přicestovali
v době od 22. 7. 2019 do 9. 8. 2019. Jsme dvě dospělé osoby a děti 13,
7 a 5 let. Pro pěti leté dítě není potřeba vlastní lůžko. Měli
bychom zájem o pobyt ve všední den např. 3 – 5 nocí dle cenové
nabídky. Děkuji. Hezký den Pojarová
Hotel Lony
Dobrý den, ozvu se během dneška, potřebuji zjistit, zda máme v tomto
termínu volné kapacity. Děkuji, Michaliková
Jana
Dobrý den,
Chtěla jsem se zeptat, jaký by byl příplatek pro dceru (7 let)? Zda-li je
pocitana ve voucheru pro 2 osoby jako dospeli nebo je mozne vyuzit voucher pro
2 osoby plus za dceru priplatit? Kolik prosim? Dekuji za odpoved.
Hotel Lony
Dobrý den, pokud byste jeli 2 dospělý + dcera je potřeba doplatit,
záleží také na tom, zda byste pro ni chtěli vlastní lůžko nebo by byla
na posteli s Vámi. V případě, že byste chtěli pro dceru vlastní lůžko
je poplatek 500,–Kč/noc vč.snídaně, v případě, že by spala s Vámi
na posteli můžete doplatit pouze snídani – 160,–Kč/den. S pozdravem,
Michaliková, recepce.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Hezký den.
Měl bych zájem o balíček pro 2 v termínu 31/5–2/6. 2krát snídaně, 1večeřě + wellness, platba kartou benefit plus. Bylo by to možné? Díky za odpověď a nabídku.
S pozdravem.
Bárta
Dobrý den, Jiří, o dostupnosti termínů se informujte přímo u partnera na e‑mailu recepce@lony.cz nebo tel. čísle +420 326 994 698, +420 607 137 207. V kategorii Cafeteria (https://www.slevomat.cz/benefit-plus) si stačí převést body k nám a následně je uplatnit v košíku při platbě. :) Pěkný den, Honza