Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
4* relax v Hluboké pro páry i rodiny: dobré jídlo, koupaliště i posilovna
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit). V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte s dostatečným předstihem na e‑mailu recepce@parkhotel-hluboka.cz nebo tel. 387 006 200.
- Vouchery je možné sčítat pro prodloužení pobytu.
- Větší pokoj s max. 2 přistýlkami vč. minerálky (0,75 l) a kávy (espresso coffee set) je možný za doplatek 500 Kč/pokoj/noc – ohledně dostupnosti větších pokojů kontaktujte přímo recepci.
- Děti do 2,9 let mají pobyt zdarma bez nároku na lůžko a stravu.
- Doplatek za děti na přistýlce:
- Do 11,9 let: 300 Kč/noc vč. snídaně (polopenze 190 Kč/noc)
- Od 12 let: 600 Kč/noc vč. snídaně (polopenze 380 Kč/noc)
- Na vyžádání lze zdarma zapůjčit dětskou postýlku vč. ložního prádla.
- Domácí mazlíčci: 350 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 75 Kč/noc
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den zaujala mne Vaše nabídka na slevomatu a mám dotaz zda mate volný termín od 28.6.-30.6. Jedna se o pobyt pro dva s polopenzi.Dekuji
Dobrý den, Dano, jsem rádi, že Vás nabídka zaujala. Volné termíny si můžete ověřit přímo v našem online kalendáři a to tak, že kliknete na zelené tlačítko „Vybrat termín“. Informovat se o volných termínech můžete také přímo u partnera na e‑mailu recepce@parkhotel-hluboka.cz nebo tel. 387 006 200. Přeji krásný den :)
Dobrý den, měla bych zájem o pobyt na 5nocí 3.týden v červenci pro 2 dospělé a jedno 8leté dítě. Bylo by to možné? A prosím cenu. Děkuji.
Dobrý den, Zuzano, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo u partnera na e‑mailu recepce@parkhotel-hluboka.cz nebo tel. 387 006 200. Nebo při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :) Děti do 11,9 let: 300 Kč/noc vč. snídaně (polopenze 190 Kč/noc) Pěkný den, Honza
Dobrý den,poptávala jsem vámi doporučeným mailem přímo s hotel – možnost pobytu pro 2 osoby s polopenzí od 31.7 do 1.8…popř. 2.8…tzn.spojit dva pobyty na 1 noc…ale zatím bez odezvy. Jitka
Dobrý den, Jitko, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) V případě, že hotel nereaguje na email, je možné kontaktovat recepci také telefonicky na čísle: +420 387 006 200. Pěkný den, Simča :)
Hezký den, prosím o informaci o ceně, pokud si vybereme dvoudenní pobyt (2999Kč) pro dvě osoby, jaká cena by byla kdybychom vzali dvě děti 9 let, počítá se jako dospělá osoba nebo je jiná cenová sazba? Děkuji moc. Žaneta
Dobrý den, zde je příplatek za větší pokoj 500,–Kč/noc a polopenze pro děti za je 180,–Kč. Pokud by jste si přála prověřit kapacitu, konktatujte recepci hotelu na email recepce@parkhotel-hluboka.cz. S pozdravem, recepce LH Parkhotel
Přeji Vám hezký den a mám dotaz.
Chtěla bych ve Vašem hotelu strávit týden ve dvou. Představa je od poloviny
května dál.Můžete mě prosím poradit ,jak postupovat,nejsem až tak na
internetu zběhlá.Kdybych mohla mít jedno přání,tak aby pokoj nebyl
kuřácký.
Děkuji Vám za laskavost a zdravím.
Hanka.
Dobrý den, Hano, voucher je možné využít až od 1.6. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Simča
Dobrý den, lze nějak čerpat nabídku pokud je 1 dospělý a 2 děti?Děkuji.
Dobrý den, Jano, ano lze, starší dítě bude pokládáno za dospělou osobu a za mladší se na místě doplatí příplatek podle věku. Hezký den, Simča :)
Dobrý den,
je možné prodloužit variantu 3 dny (2 noci) s polopenzí na 4 dny
(3 noci)?
Chtěla bych to jako dárek a tedy bez konkrétního termínu.
Díky
Dobrý den, Mariko, po kliknutí na Vámi vybranou variantu stačí zvolit voucher bez termínu a následně vybrat délku pobytu. :) Pěkný den, Honza
Dobrý večer, lze čerpat platbu ve Vašem hotelu ze slevomatu jako
příspěvek od zaměstnavatele z FKSP?
Děkuji za odpověd Davidova
Dobrý den, Veroniko, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Hezký den, Simča :)
Dobrý den, jak prosím objednat větší pokoj se dvěmi přistýlkami? děkuji
Dobrý den, pokud chcete větší pokoj, musíte kontaktovat recepci hotelu, která Vám dá informaci, zda tyto pokoje máme volné či nikoliv. Email na recepci je recepce@parkhotel-hluboka.cz. S pozdravem, recepce LH Parkhotel
Dobrý den, chtěla bych tento pobyt na 4 dny od 30.7. do 2.8. V nabídce to je, termín je také psaný jako volný, ale ty 4 dny mě to nechce pustit zarezervovat, jen 3 dny. Jak to mám prosím udělat?
Dobrý den, Pavlíno, stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Po zakliknutí prvního dne táhnete kurzorem do požadovaného data. :) Pěkný den, Honza
Dobrý den,
je volný termín 14.6.-16.6.?
Děkuji za odpověď.
Jezdinská
Dobrý večer, bohužel v tomto termínu nemáme volnou kapacitu. V případě dalších dotazů kontaktujte přímo recepci hotelu na email recepce@parkhotel-hluboka.cz. Pěkný den
Dobrý den, prosím o cenu za větší pokoj s polopenzí na 2 noci, jsme 2 dospělí a 2 děti (také polopenze), dětem je 10 a 14 let, děkuji. Kinkorová
Dobrý den paní Kinkorová, cena za větší pokoj je 500 Kč. Pěkný den
Dobrý den, prosím můžete mi spočítat, kolik by stál pobyt v hotelu Parkhotel v měsíci srpnu na 3 dny a 2 noci s polopenzí dvoulůžkový pokoj pro 2 osoby. V případě, že se rozhodneme, kdy si rezervovat pobyt, na čísle telef. nebo mailu. Děkuji
Dobrý den, Hano, vašemu popisu přesně odpovídá poslední varianta za 4 190 kč. Můžete si pobyt vybrat přímo v našem online kalendáři, když kliknete na tlačítko „vybrat na termín“. V případě, že si vyberete přesný termín, nemusíte už nikam volat a nic rezervovat :) Pěkný den
Dobrý den,
také mám problém jako paní Hana, platí akce od června nebo až od
července 2019?
Je v tom rozpor, v nabídce je uveden červen, ale při výběru data je
nabízen až červenec…
Děkuji za info
Dobrý den, Pavlo, u výběru dat je již i červen, tak mrkněte :) Pěkný den
Dobrý den,
v nabídce píšete, že je možno ji uplatnit kdykoliv během letních
prázdnin, ale přitom platnost je napsaná již od 1. 6., ale když jsem
chtěla objednat, opravdu to nabízí jen od 1. 7. My bychom měli zájem
o červen 2019, takže nic???
Zdraví Hana Jančová
Dobrý den, Hano, nabídka platí od 1.6. do 31.8. 2019. Takže červen je také v nabídce a můžete si termín vybrat přímo v našem online kalendáři :) Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
měla bych zájem o pobyt 2 dospělé, 2 děti, 3dny a 2 noci, v nabídce je pouze červen, červenec už mi to neukazuje, proč?
Děkuji za odpověď, Ilona
Dobrý den, Ilono, náš online rezervační systém reflektuje dostupné kapacity hotelu v aktuální chvíli, třídenní pobyty s polopenzí jsou již bohužel téměř vyprodané. Můžete se podívat na naše jiné nabídky, věřím, že z široké škály víkendových pobytů jistě vyberete ten pravý pro Vás :) Přeji krásný den