Otevřené vouchery: Dostupné kapacity si ověřte a rezervaci proveďte předem na tel. +48 18 473 65 00 nebo recepcja@hotelprezydent.com (anglicky, polsky).
Při rezervaci zadejte kód voucheru.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.)
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Recepci je třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den
Proč je v bazénu studená voda. Zkazilo nám to pobyt. V bazénu se nikdo
nekoupal.Sirova
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano, je nám velice líto, že jste byla nespokojená se
službami hotelu. Poprosím Vás o detailní popis Vašeho problému a číslo
voucheru zaslat na rezervace@slevomat.cz.
Celou věc prověříme. :) Pěkný den, Honza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den
Proč je v bazénu studená voda. Zkazilo nám to pobyt. V bazénu se nikdo nekoupal.Sirova
Dobrý den, Jano, je nám velice líto, že jste byla nespokojená se službami hotelu. Poprosím Vás o detailní popis Vašeho problému a číslo voucheru zaslat na rezervace@slevomat.cz. Celou věc prověříme. :) Pěkný den, Honza