Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Jaro nebo léto v Beskydech: polopenze a neomezený wellness pro 2
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Pobyt rezervujte co nejdříve po koupi voucheru na e‑meilu hotelhukvaldy@gmail.com a při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Dotazy: Na dotazy vám rádi odpoví na telefonu +420 725 174 008.
- Sčítání voucherů: Rádi byste zůstali déle? Vouchery můžete sčítat a pobyt si tak prodloužit.
- Děti do 2,9 let: zdarma s rodiči na lůžku a bez služeb
- Dítě od 3 let nebo další dospělý na přistýlce: 650 Kč/noc s polopenzí a wellness
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 50 Kč/noc
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
byl by volný termín od 25.8. na 4dny pro dvě osoby.
Děkuji Vám za informace
Dobrý den, Alexandro, Vámi vybraný termín je dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Hezký den, Simča :)
Dobrý den. Disponuje hotel výtahem? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
ano, náš hotel má výtah. Recepce
Dobrý den, chci se zeptat jak se dá k vám dostat z nádraží ve Frýdku
??
mám zájem jet k vám na dovolenou :)
děkuji za odpověď Kučová
Dobrý den, Vladimíro, bohužel, v Hukvaldech není vlaková stanice,
tudíž není možné se tam tímto způsobem dopravy dostat. :-(
Hezký zbytek dne, David :)
Dobrý den, paní Kučová,
z hlavního nádraží z Frýdku-Místku se dostanete MHD – autobusem
číslo 5, který jede přímo k hotelu Hukvaldy. Děkujeme. Recepce
Dobrý den, máte volný pokoj pro dva v termínu 7.-11.8.? Děkuji za odpověď, Pavla
Dobrý den, Pavlo, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo u partnera na e‑meilu hotelhukvaldy@gmail.com. Nebo při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :) Pěkný den, Honza
Dobrý den,máte volný pokoj pro 2dospělé a 1dítě do 3let včetně polopenze, v termínu 5.-7.7.?
Dobrý den, Zuzano, tento termín je v kalendáři stále volný. :)
Hezký den, David
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda se v tomto hotelu nachází nějaký pokoj s balkónem? Děkuji za odpověď Šťastná
Dobrý den, Renato, veškeré bližší dotazy ohledně ubytování můžete
směřovat rovnou na našeho partnera na e-mailu recepce@hotelhukvaldy.cz
nebo tel.: 725 174 008.
Jistě Vám rádi sdělí veškeré informace ohledně samotného pobytu. :)
Hezký den, David
Wellnes je neomezený nebo na 1hodinu pro dva?
Dobrý den, Josefe, v rámci nabídky je použití wellness následující: 1× hodina ve finské nebo infrasauně pro dva (denně 15:00–19:00). Neomezený vstup do bazénu a vířivky pro dva (denně 10:00–19:00). Pěkný den, Honza
Pěkný den, je prosím možno si zamluvit pobyt od středy do pátku? Děkuji za odpověď, Knoppová
Dobrý den, Martino, určitě to možné je. Rezervace se provádí na
e-mailové adrese: hotelhukvaldy@gmail.com.
Případné dotazy ohledně pobytu můžete směřovat na hotel na čísle:
725 174 008.
Hezký den, David :)
Dobrý den, může být pobyt hrazen prostřednictvím faktury zaměstnavatelem?
Dobrý den, Dano, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku voucheru bez rezervace termínu a zvolte způsob platby na bankovní převod. Twisto není možné použít pro způsob platby bankovním převodem. Poté se na obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den
Dobrý den,
pobyt máte pro dvě osoby. Chci ale jet sama,je možné se domluvit na nějaké
slevě z pobytu nebo jak se řeší tato situace?
děkuji za odpověď,
Veronika
Dobrý den, bohužel nabídka je nastavena pro dvě osoby a není možná jakákoliv úprava. Pěkný den, Honza
Dobrý den,můžeme platit sodexo kartou díky
Dobrý den, Marto, ano tato nabídka může být zaplacena Sodexo kartou. Budeme rádi, když se stavíte u nás na pobočce v Karlíně a zaplatíte ho kartou Flexi Pass Card (fyzickou kartu si prosím vezměte s sebou). Pěkný den, Honza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, bylo by možné ubytování pro 2 osoby od 28.7. – 3.8.? A jaká případně byla cena ubytování? Děkujji MV
Dobrý den, Moniko, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo u partnera na telefonu +420 725 174 008. Nebo při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :) Cena je vždy uvedena u jednotlivé varianty. Pěkný den, Honza