Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na adrese recepcja@krakowexpress.pl nebo na tel. +48 12 614 57 00. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám kód voucheru, název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že si budete chtít připlatit za apartmán, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Poté uveďte apartmán do poznámky k rezervaci.
Pobyt s domácím mazlíčkem prosím uveďte k rezervaci.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou (za doplatek), ověřte si její dostupnost telefonicky nebo e‑mailem před zakoupením voucheru.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.