1)Vázne komunikace. Vůbec neumí česky. Minule jsem měla zdravou výziv.polévku žluté barvy. Velice mi chutnala a teď jsem se na ni těšila. Dostali jsme hnědou s fazol.šlupkama. Absolutně nechápala co jí vysvětluji. Dokonce jsem na závěsu ukazovala žlutou barvu, ale nebylo to k ničemu. Paní jenom hledí a nemluví. Při placení donese lístek a zas nic. Ani nějaké poděkování. Co ale po mé minulé recenzi udělali, že konečně zasklili rozbité okno a umyli. A už přitvrdili s cenou. Bylo 199,– v hodnotě 300,–.Stejně člověk doplácel. Teď už je rovnou za 499,– To už si člověk rozmyslí jít do takového prostředí. Prostředí je velmi špatné na jejich ceny.
Vyjádření podniku
Před 5 roky
Naposledy jste si vybrali čočkovou polévku a tentokrát polévku z fazolí. Faktem je, že o tom vůbec nevíte. Sloužil jsem vám, co jste si objednal. Vaše chyba není naše.