Až 115 minut něžného soukromí: vířivka, sauna i 2 skleničky vína
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Jelikož jsem dostala tento voucher jako dárek ,tak se vyjádřim aspoň takto.Vše co píšou zákazníci, předemnou je holá pravda.Nepříjemná paní majitelka, která nám to nezapoměla asi 10× připomenout,že ona je majitelka.Smrad neskutečnej ve vířivce.Drzost teda, co jsem si přečetla jako vyjadření paní majitelky,že smrděli plavky předchozího zákazníka!To mě dostalo.Nedostali jsme žádný drink.Pouze poučení,jak se pořádně umejt, stylem jste totální čuňata.Skleničky otřesny, rozbitý plast.Ručniky sepraný ,nevoněli.Potkali jsme lidi před námi i po nás.Takže dezinfekce proběhla kdy?Jediný komu bych to doporučila je hygienická stanice!500 kč je za takový zážitek neskutečný.
Vážená paní Bistáková. Neevidujeme Vás mezi našimi zákazníky.
I když to píšete odpovím Vám.
Jestli Vy u nás byla i bylo tak, jak píšete, proč jste nic neřekla nám
přímo v salonu? Konkrétně mně?
Ano, říkám klientům že jsem majitelka, ale jednou, nikoliv 10 x, abychom
mohli klienti mi říct, jestli něco jejím nelíbilo. KAŽDEHO klienta PO
relaxaci zeptám vše-li bylo v pořádku? Klienti odchází, poděkují a se
vracejí na další služby. Jste nám vůbec nic takového neřekla, proto beru
to tak, jako vše bylo v pořádku. Proč potom píšete to, čeho nebylo?
Jestli byl „neskutečnej smrad“ ve vířivce, jako píšete, proč jste tam
byla po celou dobu voucheru? Neodešla jste , nestěžovala, neřekla jste to na
recepci? Jak to bylo, seděla jste a čekala? Protože to není pravda.
Kvůli plavkám klientů – sauna je infra, to znamená že správné jít do
infrasauny na začátku procedury, pokud tělo a plavky jsou suché. O tom
říkám KAŽDÉMU klientovi před návštěvou , ale některé klienti tomu
nevnímají. Je to důležité pro zdrávi – mít suché tělo
v infrasauně, a také když klienti po vířivce, ve které jsou dezinfekční
látky, budou sedět na ručníků, které pereme také s dezinfekci, to
v horké sauně se může objevit vůně. Psala jsem to pro podmínky
i výsledky, nikoliv o klientovi.
Jestli jste nedostali drink, jak píšete, tak o kterých rozbitých
sklenících jde, když jste to vůbec neměla?
A jestli nedostala jste drink také musela byste na to zeptat. Také vypadá,
že není to pravda.
S bezpečnostních důvodu používáme jenom plastové sklenice ve wellness.
Často sklenice klientům spadnou, samozřejmě prasknou, a to vidí na konci
procedury.
Skleněné používáme pouze pro fresh z čerstvého ovoce.
Dezinfekce vody probíhá po celou dobu dne i když klienti se nachází ve
vířivce. Je to písková filtrace a ozonová dezinfekce. Mezí klienti
používáme dezinfekční prostředky bez chloru do vířivky, sauny a
sprchy.
Používání houbičky na mytí je naší podmínkou, není to špatné když
o tom mluvím s klienti, je to hygiena pro všechní návštěvníky, nejenom
pro konkretní osobu. A i potom, po tomuto "poučení " některé klienti
nepoužívají houbu na mytí. Myslíte je to normálně? Celý den v práci,
venku a počítají s tím že je čisté. Není to domácí vana, je to
podmínky pro veřejnost, které laskavé prosíme každého zákazníka
splňovat.
Napsané je to v voucheru, a kdy klienti koupi ten voucher, to znamená že
s těmi podmínky souhlasí a budou splňovat.
Píšete, že paní majitelka nepříjemná, a co je výsledkem tohoto? Možná
jste měla špatnou náladu, nebo nechtěla poslouchat podmínky návštěvý
wellness?
Každý den máme v salonu od 10 do 20 klientů, od rána do pozdního
večera. Jsou u nás 5804 klientů, které jsou spokojené, přicházejí
k nám na wellness, na masáže a kosmetiku. Máme velkou knihu na recepci od
roku 2013, kde nám píšou dobrá slova a děkování. Každý může k nám
přijít a čist.
Bylo by dobře a správné řešit všechny dotazy přímo na místě.
S pozdravem, majitelka salonu Nina Manžulová.
776 590 000
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Děkuji za odpověď, ja si za svým nazorem stojím ,proto jsem se podepsala.Hezký den.
Dobrý den.
Doufám, že odpověděla jsem na vše Váše otázky.
Jenom bych chtěla dát pozor na to , že jestli je něco nesprávné, tak bylo by normálně o tom říct hned.
Jste využili proceduru, celý termín co měli, odešli v klidu, ale potom píšete takto.
Ještě jednou opakuji že po proceduře ZEPTÁM KAŽDÉHO klienta jestli bylo všechno v porádku.