Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Chtěla bych u vás ubytování 26.10.- 30.10. Je to možné?
Slevomat.cz
Dobrý den, Yvono, platnost voucheru je pouze do 30.9.2019. Pro
individuální nabídku na Vámi vybraný termín prosím kontaktujte přímo
partnera na e-mailu recepcia@penzionhorec.sk
nebo telefonicky na tel. čísle +421 903 400 459. Pěkný den,
Míša :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Chtěla bych u vás ubytování 26.10.- 30.10. Je to možné?
Dobrý den, Yvono, platnost voucheru je pouze do 30.9.2019. Pro individuální nabídku na Vámi vybraný termín prosím kontaktujte přímo partnera na e-mailu recepcia@penzionhorec.sk nebo telefonicky na tel. čísle +421 903 400 459. Pěkný den, Míša :)