Otevřené vouchery: Rezervace a ověření volné kapacity na tel. čísle: +36 52 271 431 nebo e‑mailem na adrese: foglalas@hotelaurum.hu (anglicky nebo maďarsky).
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pokud si chcete prodloužit pobyt je potřeba si zakoupit více voucherů.
Pomoc při rezervaci: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Kde se prosím máme zeptat na volné termíny ? Nechci voucher koupit aniž
bych věděla zda mají volno nebo ne. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Kateřino, rezervace a ověření volné kapacity probíhá
telefonicky na čísle: +36 52 271 431 nebo e‑mailem na adrese: foglalas@hotelaurum.hu
(anglicky nebo maďarsky). Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte
s rezervací potíže, rádi ji uděláme za Vás, zašlete nám název hotelu
s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz.
Hezký den, David :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Kde se prosím máme zeptat na volné termíny ? Nechci voucher koupit aniž bych věděla zda mají volno nebo ne. Děkuji
Dobrý den, Kateřino, rezervace a ověření volné kapacity probíhá telefonicky na čísle: +36 52 271 431 nebo e‑mailem na adrese: foglalas@hotelaurum.hu (anglicky nebo maďarsky). Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za Vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz.
Hezký den, David :)