Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
200 Kč na první objednávku jídla přes aplikaci Wolt: rozvoz v Praze i Brně
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Stáhněte si aplikaci a proveďte registraci.
- Poté v sekci Zadat promo kód zadejte kód voucheru a potvrďte.
- Kredit je nutné využít do 14 dní od nahrání do aplikace.
Po nahrání kódu do aplikace není možné voucher stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Naše stravenka – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Dobrý den, nevím o tom, že bych byla na Woltu registrovaná, ovšem když se snažím registrovat a zároveň zadat promo kód, píše mi to aplikace, že již byl využit. Já jej přitom neuplatnila a i na slevomatu jej mám stále mezi neuplatněnými nákupy.
Dobrý den, Aleno, jedna z variant může být jestli Vám v minulosti někdo neposlal třeba pozvánku do aplikace a tak by systém evidoval i jiný promo kód. V případě, že se Vám však stále nedaří kód uplatnit, můžete se obrátit na podporu Woltu na e-mailu support@wolt.com. Pěkný den, Simča :)
Kolik stojí dovoz na prahu 5 Smíchov u Anděla
Dobrý den, Luboši, o cenách a podmínkách kurýrní služby se informujte přímo u partnera na jeho webových stránkách., či na emailu: support@wolt.com. Pěkný den
Takze kurira musim vzdy uhradit cenu minimalne 39 Kc a to si muzu nechat dorucit za tu cenu napriklad do Vankovky aby mi neuctovaly dalsi km? To je bez km navic? A lze kurira zaplatit hotove? Takze jidlo, kdyz si vyberu za 160 a doruceni mam za 39, tak uplatnim voucher a dale nic nedoplacim? Dejuji predem za odpoved.
Dobrý den, Alice, o cenách a podmínkách kurýrní služby se informujte přímo u partnera na jeho webových stránkách., či na emailu: support@wolt.com. Cena kurýra se počítá do 200 Kč. Pěkný den, Honza
Dobrý den, Wolt jsem zatím využil 1× přes web. Když si stáhnu do mobilu aplikaci, půjde akce využít v aplikaci nebo když mám u Woltu registraci přes web, tak to využít nepůjde na stejné telefonní číslo / údaje?
Dobrý den, Tomáši, voucher platí pouze pro nové uživatele. Pokud již u Wolt registraci máte, bohužel nebude možné využít stejné registrační údaje nebo telefonní číslo pro tento voucher. Hezký den
Dobrý den, je možný rozvoz Brno-Vinohrady? Děkuji.
Dobrý den, Markéto, na Brno-Vinohrady Wolt bohužel zatím nerozváží. Pro více informací přikládám odkaz https://wolt.com/cs/cze/ zde se dozvíte kam Wolt dováží. Hezký den, Simča :)
Dobrý den,
jak je to s rozvozem v případě že bych si chtěla objednat jídlo na
Zábrdovickou ( Brno – židenice) .
Dobrý den, Lenko, na vaši adresu Wolt bohužel zatím nerozváží. Hezký den, Simča :)
platí rozvoz i na Freyova 5 Praha 9 (u nádraží Libeň)?
Dobrý den, Filipe, na Freyova 5, Praha 9 Wolt bohužel zatím nerozváží. Hezký den, Simča :)
Dobrý den, jak zjistím, kam se dováží? Orechovka není na Praze 5, část Nuslí je co? díky
Dobrý den, Honzo, zde na webových stránkách https://wolt.com/cs/cze/ zadáte svou adresu a podle toho zjistíte, zda k Vám Wolt dováží nebo ne. Hezký den, Simča :)
Dobrý den,
jak dlouho bude platit kód když ho nenahraji do aplikace ihned?
Děkuji Tomáš
Dobrý den, Tomáši, platnost voucheru tedy kódu, pokud není nahraný do aplikace, je do 10. 5. 2019. Po nahrání do aplikace platí 14 dní. Hezký den :)
Kolik stojí doprava?
Dobrý den, Lucie, standardní doručení objednávky stojí 39 Kč (do 1,5 km od vybrané restaurace), poté se připočítává 30 Kč za další km, resp. 15 Kč za 500 m. Hezký den :)
Dobrý den, snažím se kod nahrát do aplikace a hlásí mi to kod jako již využití. co mám nyní tedy dělat? děkuji Hanka
Dobrý den, Hano, jedna z variant může být jestli Vám v minulosti někdo neposlal třeba pozvánku do aplikace a tak by systém evidoval i jiný promo kód. V případě, že se Vám však stále nedaří kód uplatnit, můžete se obrátit na podporu Woltu na e-mailu support@wolt.com. Pěkný den, Honza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, je možné ze pokud jsme přítelkyni založili teď účet přes mé doporučení, ze nejde zadat promo kód ze Slevomat? Pise nám to ze kód vypršel a přitom jsme ho nepoužili ještě. Dekuji za odpověď
Dobrý den, Honzo, pokud jste přítelkyni poslal pozvánku do aplikace, systém tak evidoval i jiný promo kód. Tím pánem de nedá promo kod ze Slevomatu použít. V případě, že se Vám však stále nedaří kód uplatnit, můžete se obrátit na podporu Woltu na e-mailu support@wolt.com. Pěkný den, Simča :)