Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Jarní Šumava na 3–5 dní v penzionu s domácí kuchyní a spoustou výletů
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace: Rezervaci provádějte co nejdříve po koupi voucheru na e‑mailu penzionflorian@seznam.cz nebo na tel. 730 143 260. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Vouchery lze sčítat a pobyt si tak prodloužit.
- Děti do 2,9 let zdarma bez nároku na vlastní lůžko a stravu
- Dítě od 3 do 11,9 let za 400 Kč/noc s polopenzí
- Osoby ve věku 12 let a starší dle platného ceníku za 540 Kč/noc s polopenzí
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Prosím o zaslání čísla účtu kam poslat platbu za pobyt pro
4 osoby
2 × 2 pokoje ve dnech 10.6 – 13.6 To bylo domluveno telefonicky
Děkuji Urbánková
Dobrý den, Libuše, pokud jste s hotelem domluvená, je to bezva, v tom případě stačí koupit voucher. Jednoduše kliknete na zelené tlačítko „Koupit“ a pokračujete dále dle instrukcí v nákupním košíku. Po zakoupení Vám pošleme kód voucheru do emailu. Až dostanete kód, zavolejte ještě jednou do hotelu a potvrďte kódem svoji rezervaci. Pěkný den
V informacích není uvedeno, zda je možné si sebou vzít pejska a co by to event. v kladném případě stálo. Děkuji.
Podrobnější informace ráda zdělím po telefonu.
Dobrý den, je možná rezervace pro 2 osoby na termín 1 až 4 května na 3 noci. Chci zakoupit voucher na slevomatu. Dekuji s pozdravem Harvánek
Dobrý den,
rezervace v tomto termínu již není možná. Steinitzová
Rozhodně nedoporučuji,byl jsem domluvený s paní že mi zarezervuje termín v červnu,poslal jsem i kód voucheru a 14 na to ji přijde e-mail,že rezervace není možná??? A výmluva paní je,že se nedostala 14 dní na email? To si děláte srandu z lidí ne???
Dobrý den, Lukáši, je nám líto, že máte takovou zkušenost. Opravdu jste se vůbec nedomluvili? Naším cílem je spokojenost zákazníků, a tak prosím neváhejte zavolat na náš zákaznický servis+420 222 745 354, kde s Vámi případnou reklamaci rádi vyřešíme. Pěkný den
dobrý den.Je možnost si rezervovat pobyt na datum od 30.5 do 3.6.2019 pro 2 osoby?Děkuji Randová Věnka
Dobrý den,
rezervace je možná.
S pozdravem Steinitzová
Dobrý den,
je možný pobyt s malým psem? Děkuji za informaci.
Dobrý den,
po domluvě ano. Steinitzová
Dobrý den. Dá se prosím platit fakturou.Děkuji
Dobrý den, Anno, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den, Honza
Dobrý den!Od pondělka 24.6.mám nastup na rekreaci do Alp.Jestli by bylo možné chtěl bych si u vás rezervovat 3–4 dny tak abych končil v 24.6 a mohl odjet.Nástup buď 21 nebo 22.6.Děkuji za poskutnutí informací! Hlavna Petr
Dobrý den,
rezervace je možná. Steinitzová
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den poptávám možnost ubytování ve vašem penzioonu ve dnech 23–25.6.2019 t.j ne-út 2× dvoulužko.Dík za odpověd'.VKr.
Dobrý den,
rezervace je ještě možná, jen jeden pokoj má sociální zařízení na chodbě vedle pokoje.
Steinitzová