Roční předplatné časopisu Receptář včetně dárku
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
po zakoupení voucheru mi nejde předplatné objednat přes uvedený formulář.
Na infolince mne odkázali na jejich email, tam mi sdělili, že není možné
přes ně objednat a odkázali opět na formulář slevomatu. Ten mi nejde
odeslat. Tak už nevím, jak předplatné objednat,
Děkuji za radu.
Lenka
Dobrý den, Lenko, to je nám líto. Pokud Vám to stále nejde, zavolejte prosím na zákaznickou podporu +420 222 745 354, kde Vám rádi s problémem pomůžeme. Pěkný den
Dobrý den, , zkuste si najít adresu na na google maps, ty ji následně napíšou, jak je adresa správně a tak to zkopírujte do adresy. Systém zadáváni vyžaduje zadat ulici a celé číslo domu. Např.: U Trezorky 921/2. Ne jenom U Trezorky
Dobrý den, je možné zasílat aj na Slovensko?
Dobrý den, tato akce bohužel pro Slovensko neplatí. Předplatné
Receptáře si ale můžete pořídit na www.predplatne.sk
Děkujeme za pochopení
Dobrý den, chtěla bych předplatné jako dárek. Bylo by možné začít s odběrem až v květnu aniž by dotyčný přišel o dvě čísla časopisu?
Dobrý den, kupon uplatňíte na našich stránkách,kde si můžete zadat,
od kdy má být předplatné zahájeno. Od tohoto čísla pak bude platit
roční cyklus.
Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, stejný problém jako Lenka Nejedlá – online formulář nelze odeslat – pořád má drobné nesrovnalosti v adrese a pracovnice v předplatném nepomohla, budu tedy objednávku stornovat. M. Sandersová
Dobrý den, Marie, na naší zákaznické lince Vám rádi poradíme, pokud jste ale rozhodnutá voucher stornovat, samozřejmě můžete. Zavolejte prosím na zákaznickou podporu +420 222 745 354, kde Vám rádi s problémem pomůžeme. Pěkný den
Dobrý den, , zkuste si najít adresu na na google maps, ty ji následně napíšou, jak je adresa správně a tak to zkopírujte do adresy. Systém zadáváni vyžaduje zadat ulici a celé číslo domu. Např.: U Trezorky 921/2. Ne jenom U Trezorky