Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Jaro a podzim na Lipně nejen pro rodiny: polopenze, sport, cyklostezky i výlety
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: termín si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu info@hotelaktiv.cz nebo na telefonu +420 775 944 255.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Dostupnost termínu doporučujeme ověřit před koupí na stránkách hotelu.
- Dítě do 2,99 let má pobyt zdarma, s rodiči na lůžku a s polopenzí
- Dětskou postýlku vám půjčí za poplatek 80 Kč/den - nutno domluvit předem s recepcí
- První dítě od 3 do 17,99 let:
- 2 noci za 800 Kč/pobyt s polopenzí
- 3 noci za 1100 Kč/pobyt s polopenzí
- Druhé a třetí dítě od 3 do 17,99 let:
- 2 noci za 600 Kč/pobyt s polopenzí
- 3 noci za 800 Kč/pobyt s polopenzí
- Domácí mazlíčci: 150 Kč/noc, pouze po domluvě
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
dobrý večer,mám dotaz jsme 4 členná rodina z toho děti 16 a 4 roky,mám zájem o ubytování a to od 11.07 do 14,07,2019 měli byste místo prosím děkuji moc komárková s pozdravem
dobrý den,prosím máte tedy místo v termínu od 11,07 do 14,07 2019 a
kolik by nás to vyšlo
děkuji s pozdraven komárková
Dobrý den, Aleno, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo u partnera na e‑mailu info@hotelaktiv.cz nebo na telefonu +420 775 944 255. Nebo při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :) Výši doplatku za děti naleznete pod odkazem Děti u Vámi vybrané varianty. Pěkný den, Honza
Dobrý den jak je to s dokoloupeni pobytu a polopenze za dítě.2roky a 6let.???jak velky pokoj bude .
Dobrý den, Nino, dítě do 2,99 let má pobyt zdarma, s rodiči na lůžku a s polopenzí. Dítě starší tří let má 2 noci za 800 Kč/pobyt s polopenzí a 3 noci za 1100 Kč/pobyt s polopenzí. Ohledně velikosti pokoje kontaktujte přímo hotel. Hezký den, Simča :)
Dobrý den, měla bych zájem o termín od 31.5 – 2.6., ale v kalendáři mi nejde označit, tam je možno jen od 26.5. – 28.5., přitom v nabídce se píše kdykoliv do 15.6. , jak to tedy je?, Děkuji Bednářová
Dobrý den, Lenko, jedná se o to, že tyto termíny jsou již plně
obsazené a hotel nemá dostatečné kapacity na ubytování dalších klientů.
Termíny, které v kalendáři jdou označit, jsou tedy ty volné.
Hezký den, David :)
Mám dotaz ohledně polopenze, píšete, že snídaně i večeře jsou
formou švédských stolů. Je možné vybrat si k večeři jídlo bez lepku,
jsou jednotlivé chody označeny alergeny nebo je možné domluvit s kuchařem
aby byla vždy alespoň jedna příloha a maso bezlepkové? Na snídaně si
vozíme vlastní pečivo, málokde vyjdou v tomhle vstříc.
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, Jane, pro Vaše pohodlí se s tímto dotazem obraťte přímo na
hotel na e-mailu info@hotelaktiv.cz nebo
tel.: 775 944 255.
Určitě se pokusí vyjít Vám vstříc. :)
Hezký den, David
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda každý pokoj má vlastní sociální zařízení? a zda by byla možnost uplatnit voucher ještě v nějakém termínu od 14.6. – 30.6.? Děkuji za odpověď. Veronika K
Dobrý den, Veroniko, voucher je platný pouze do 15. 6. 2019 a 7. 9. – 20. 10. 2019. Tudíž ve Vámi preferovánem termínu není možno voucher uplatnit. Pěkný den, Honza
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat na možnost dokoupení pobytu s polopenzí pro 2 děti 5 a 10 let v termínu 26.-28.4. Pokoj by byl čtyřlůžkový ? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
doplatky za děti by byly 800,– + 600,– CZK za pobyt na dvě noci.
Hotel AKTIV***
Dobrý den, ráda bych si u vás objednala voucher na ubytování 4 dnů, mohu zaplatit převodem, čí po příjezdu na místě? Bohužel podmínky platby uvedené na online objednávce nemohu uplatnit. Lze i při platbě převodem domluvit voucher? Děkuji a s pozdravem Monika Kotrmanová
Prosím zašlete Váš dotaz (trochu zpřesněný) na mail: info@hotelaktiv.cz , abychom se mohli spojit. Voucher se neobjednává u nás, ale u firmy Slevomat. Důležité je zda je k dispozici volný termín – naleznete zde: http://hotelaktiv.cz/index.php?p=nabidka-slevomat.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer měla bych dotaz jestli je bezbarieroví děkuji naschle
Dobrý den, Pavlo, hotel bezbariérový úplně není, ale s asistencí se lze dostat jak do pokojů (bezbariérové mají jen dva), tak i do restaurace. Krásný den, Míša :)