Otevřené vouchery: Pobyt si zamluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu zamek@kliczkow.com.pl nebo na telefonním čísle +48 75 73 40 700 (případně koncovky 701 a 702).
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail podpora@slevomat.cz
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den. U třídenního pobytu před víkend není možné učinit
online rezervaci na měsíc květen 2019. Prosím o info proč. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Romane, tato eventualita je z důvodu vyprodání variant na
tento měsíc. Můžete se kontaktovat u partnera, na e‑mailu zamek@kliczkow.com.pl
nebo na telefonním čísle +48 75 73 40 70, a vyzkoušet možnost rezervace
v tomto datu. Pěkný den, Honza
Vaclav Moravek
Jak zaplatim kredity
Slevomat.cz
Dobrý den, Václave, jakmile máte vybranou variantu v košíku, tak
v posledním kroku, kde si vybíráte možnost platby zakliknete kolonku
Uplatnit kredity a o ty se Vám poníží výsledná cena :) Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. U třídenního pobytu před víkend není možné učinit online rezervaci na měsíc květen 2019. Prosím o info proč. Děkuji
Dobrý den, Romane, tato eventualita je z důvodu vyprodání variant na tento měsíc. Můžete se kontaktovat u partnera, na e‑mailu zamek@kliczkow.com.pl nebo na telefonním čísle +48 75 73 40 70, a vyzkoušet možnost rezervace v tomto datu. Pěkný den, Honza