Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Recepci ovšem předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Případné dotazy směřujte na e‑mail info@villagap.cz nebo telefonicky na +420 702 026 900.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, jsme 2 dospělí a 2 děti. Můžeme mít v apartmánu 2 přistýlky za příplatek?
Dobrý den,
ano apartmán je možné připravit pro 4os,, třetí osoba je zdarma a další na místě za poplatek 350,– Kč.
Hezký den
Mirka Šanderová