Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Dovolená nedaleko malebných kulis Nízkých Tater pro 2 s možností wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Po zakoupení voucheru je nutná závazná rezervace na kokavcova1@gmail.com s předmětem e‑mailu „Rezervace Slevomat“. V e‑mailu uveďte jméno, příjmení ubytovaných, termín nástupu, tel. kontakt a počet nocí pobytu.
- Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
- Sčítání voucherů: Voucher platí přes týden i o víkendu, je možné zakoupit více voucherů a prodloužit si tak pobyt.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Děti do 5,9 let se snídaní zdarma (bez nároku na vlastní lůžko)
- Děti do 11,9 let na přistýlce:
- se snídaní: 19 €/noc
- s polopenzí: 24 €/noc
- Děti nad 12 let a 3. dospělá osoba na přistýlce:
- se snídaní: 35 €/noc
- s polopenzí: 46 €/noc
- 2hodinový vstup do wellness v hotelu Bystrá pro děti od 6 do 11,9 let: 9 €/osoba
- Domácí mazlíčci: 15 €/pobyt (malá plemena psů)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den chtěli bysme si koupit voucher pro dvě osoby na dvě noci ale bohužel nevim termin, kdy by tam prijeli.Je mozne udelat voucher na pul roku který zaplatim a termin si domluvi rodice sami?
Dobrý den, Tomáši, tento voucher je platný do 30.9. a nejde nijak prodloužit. Na vouchery s delší platností se můžete podívat zde: https://www.slevomat.cz/cestovani?filtry%5Boblast%5D=cesko%7Cslovensko&filtry%5Btermin%5D=20191001-20200131%7C%7C1-21%7C&list=1#nabidky . Krásný den, Míša :)
Dobrý den, nemám dotaz, jen upozornění, v nadpise prosím opravte „na jihu Chopoku“ na „na jihu Chopku“
Dobrý den, Jaroslave, děkujeme za upozornění. Chybička se vloudila, ale vše je již opraveno. Jako malý dík Vám přistála malá odměna. :P Pěkný den, Honza
Dobrý den, chceme otevřený voucher koupit jako dárek. Bohužel však neumíme hned po zakoupení voucheru napsat, který termín chceme, to si bude zařizovat obdarovaný podle toho, jak dostane v práci volno. Je to u vás možné? Děkuji za odpověď.
Dobrý deň samozrejme vieme to urobiť aj takto.
Dakujem
Dobrý den, je volný termín 13.-20.7.2019? Jsme 2 dospělí a 2 děti 10 a 6 let. Jak koupit voucher pro ně? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Danielo, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo
u partnera na emailu kokavcova1@gmail.com.
Pro děti není nutno kupovat voucher, doplácí se za ně níže uvedená
částka.
se snídaní: 19 €/noc
s polopenzí: 24 €/noc
Hezký den, David :)
Dobrý den,máte volný termín po 15.8.2019.Děkuji Blažek
Dobrý deň termín mame ešte voľný.
Dakujem
Dobrý den,
máte volný termín pro 3 osoby od 29.6. – 6.7.2019?
Dobrý den, Veroniko, o dostupnosti termínů se prosím informujte přímo u partnera na emailu kokavcova1@gmail.com. Pěkný den, Honza
Dobrý den je na pokojích klimatizace?, a jaké máte prosím volné termíny červenec srpen? Kolik se popřípadě doplácí za více wellness nebo máte aspoň venkovní bazén v letních měsících,?
Dobrý den, Petro, pro své pohodlí se můžete s tímto dotazem obrátit
přímo na hotel na e-mailové adrese:
kokavcova1@gmail.com
nebo na telefonním čísle:
+421 905 638 798
+421 905 622 225
Určitě se Vám rádi pomohou.
Hezký den, David :)
Dobrý den, máte prosím volný termín 27.6.-5.7. – 8 dní, pro 2 osoby, dítě 14 let a malého psa? Děkuji za odpověď.
Dobrý deň termín mame ešte voľný.
Dakujem
Dobrý den,
máme také pejska, irského setra. Je sice větší než jorkšír, ale hodný.
Je možné ho vzít s sebou?
Děkuji a přeji krásný den :-)
Dobrý den, Ivono, právě jsem hovořil s naším partnerem a mazlíčka
určitě můžete vzít s sebou.
Pokoje jsou však poměrně malé a proto doporučují brát s sebou pouze
malá plemena. Pokud se ale rozhodnete přijet i s ním, není to žádný
problém. :)
Hezký den, David
dobry den,je možne vzit k vam malinkého jorksirka? diky za info
Dobrý den, ano, je to možné, malá plemena psů jsou povolena za příplatek 10 €, takže pobyt si můžete užít i s malým kamarádem :). Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den chtěla bych se zptat jestli máte volný pokoj pro dva od 19.9.-22.9 a ještě by mě zajímalo odkdy do kdy je večeře,moc děkuji s pozdravem Dana Křepelová.
Dobrý den, Dano, ohledně těchto informací se, prosím, spojte přímo s partnerem na e-mailu kokavcova1@gmail.com. Krásný den, Míša :)