1/20
3 pohodové dny v Mariánských Lázních: 4* hotel s wellness a polopenzí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
jana
Bylo by možné prodloužit pobyt na 4 dny?
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano, pro Vaše pohodlí se můžete obrátit přímo na našeho
partnera na telefonním čísle: 773 317 942. Určitě Vám rádi vyjdou
vstříc. :)
Hezký den, David
Hana K.
Dobrý den, je možné u vás uložit kola? Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Hano, ano, v hotelu mají vyhrazenou místnost, kde je možné
si kola uložit.
Hezký den, Simča :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den,prosím poradte mi jak vystavit fakturaci na zamestnavatele? mám napřed potvrdit objednávku nebo napřed napsat do hotelu?děkuji Petra
Dobrý den, Petro, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku voucheru bez rezervace termínu a zvolte způsob platby na bankovní převod. Twisto není možné použít pro způsob platby bankovním převodem. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (např. hotel). Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“.
V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti, není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme. Samozřejmě chápeme, že vyřizování proforma faktury může zabrat trochu času a proto vám na připsání platby výjimečně počkáme týden.
Hezký den, David :-)