Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Dokonalá péče v barber shopu: klasický pánský střih včetně holení hot towel
Hodnocení podniku Real Man
Bohužel zde není uvedeno, že neupravujete dlouhé vlasy. Na mytí dlouhých vlasů prý nejste vybaveni, ale upozornění zde nikde není. Manžel odcházel s nerovnoměrně střiženými konci, vousy oholené stejně, jako si upravuje doma-žádná změna, rada, což jsme od vás očekávali. Chlupy v nose ponechány bez povšimnutí. Je škoda, že profesionálové nedokázali manželovi poradit s úpravou vousů a vlasů. Vzhledem k ceně voucheru jsme byli bohužel naštvaní.
Využito po několikáté, příjemné prostředí i personál, kvalitní služby a káva (nebo jiný nápoj) už v ceně voucheru.
vše super
není co vytknout
Pěkné prostředí..profesionalni pristup
Nemám co vytknout
Hodnocená nabídka: Klasický pánský střih i holení hot towel
Vše bylo super, doporučuji
Moc hezky provedený střih. Příjemná kadeřnice.
manžel přišel moc spokojený s pěkným sestřihem podle jeho přání, určitě doporučuji
Perfektní práce
Voucher byl dárek a obdarovaný byl moc spokojený :-).
Anička naprosto fantastická!
Díky :)
přístup a profesionalita
Manžel dostal voucher jako dárek na vyzkoušení aby nemusel jezdit do osvědčených Pardubic. Spokojený nebyl, sice mělo jít o klasický střih, ale kadeřnice ho holila strojkem, navíc po použité kosmetice dostal kopřivku. Takže nikdy více.
Příjemné prostředí i lidé.
Jak jsem byl ostrihan
Pěkně prostředí
Nejsou uzpůsobeni na umytí dlouhých vlasů, takže manžela byl bez myti, sušení atd., náhrada žádná. Byli jsme večer a byla v kadeřnictví dost zima. Vyzkoušeli jsme a doporučujeme na krátké střihy, pro dlouhé-„rockery“ to není..
Dobrý den.Ano mytí je složitější, ale vlasy kolega sušil.Ta zima není na naši straně, ale máme přímotopy a pravdě podomně nešel noční proud a to neovlivníme.
Přišel jsem o 8 min později a dostal jsem vynadáno jak malé dítě, co si to dovoluju, že kvůli mně přicházejí o zákazníky a peníze. Na hlavě mám vystříhané zuby. Celkově jsem nebyl s jednáním spokojený.
Dobrý den.
Vážený pane přišel jste o 15 minut déle a ani jste se neomluvil což je také slušnost.
Kolegyni jste řekl že jste spokojen a teď
najednou bylo vše špatně.Jinak u nás navazuje časově vše na sebe.Oni ostatní klienti potom musí čekat a já musím vysvětlovat proč čekají.