Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Kouzlo Vysokých Tater s neomezeným vstupem do wellness i polopenzí

4,2 / 5 Hotel Nezábudka *** Vysoké Tatry - Slovensko (mapa) 134 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Šárka Kročilová

Dobrý den, ráda bych zakoupila rodičům voucher přímo na termín. Ale po přečtení předchozích dotazů se trošku obávám, aby vůbec odjeli. 3 podobné negativní zprávy mě trochu znervózňují. Ještě by mě zajímalo, jestli se nemůže stát, že po příjezdu bude chtít penzion zaplatit třeba příplatek za apartmán, protože normální pokoje nebudou k dispozici. Nerada bych jim dovolenou nějak znepříjrmnila. Děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, Šárko, chápeme Vaše obavy a rozumíme tomu, že se chcete vyvarovat jakýmkoli komplikacím. V předchozích dotazech byla fatální chybou špatná kalkulace ceny pobytu a proto se termíny bohužel musely zrušit. Nyní už je vše v pořádku, ale pro Vaše pohodlí se můžete obrátit přímo na našeho partnera na telefonním čísle: +421 910 623 1­76. Jistě se Vám budou věnovat a vše rádi vysvětlí. :)
Hezký den, David

Karolína

Dobrý den, ano, bohužel musím také souhlasit zde s ostatními. Koupili jsme si jeden voucher s platností po celý rok, zaplatili, po několika dnech jsme se rozhodli a udělali rezervaci na září, a to přes e-mail s hotelem. Takže přímo recepcí nám byla závazně potvrzena rezervace, měli od nás číslo voucheru, kontakt – prostě vše bylo podle nich v pořádku. Z ničeho nic jsem po pár týdnech viděla na mém bankovním účtu vrácené peníze za pobyt – storno pobytu. Okamžitě jsme zjišťovali co se děje, když my sami nic nerušili. Velice nás přístup hotelu i Slevomatu zklamal. Od hotelu jsme nedostali vůbec žádnou informaci (ani na e-mail ani na telefon, který od nás měli uveden k rezervaci) – působí na nás tak, že s tím nechce mít nic společného. Nepřišla žádná omluva, případně nějaká nabídka, jak vzniklou situaci vyřešit ke spokojenosti obou stran, což nás docela dost zaráží. Nikdo se s námi nebavil – pouze celý pobyt, už zarezervovaný, zcela zrušili. Slevomat tedy zaslal dva omluvné e-maily, bohužel oba skončily ve spamu, takže jsem si jich hned nevšimla. Nicméně, od Slevomatu nás zklamalo, že nabízí nějakou službu (nabídku) za určitou cenu a když ji člověk zakoupí, zaplatí, udělá si rezervaci, splní vše tak, jak má, mohou si i přesto klidně pobyt zrušit. Nikdy se nám podobná věc nestala, ani tady, ani jinde a do budoucna budeme více opatrní, kde svou dovolenou koupíme.

Je sice hezké, že se Slevomat za vzniklou situaci omlouvá a já nevím co všechno, ale čas, který strávíte zjišťováním co se vlastně stalo (v hotelu nám nikdo telefon několikrát nezvedl, odpovědi jsme se dočkali jen tady) a čas ztracený hledáním nového ubytování na dovolenou, zařizování,.. to vám nijak nevynahradí. Navíc, tento postup bychom ještě pochopili u těch, kteří zakoupili voucher bez termínu (stejně jako my), ale ještě neměli potvrzenou závaznou rezervaci. Ale to, že klidně zruší (bez jakékoliv kompenzace samozřejmě), už závazně dohodnutou věc, to nás opravdu zarazilo a hodně zklamalo.

Koneckonců, tady se nabízejí služby, lidé za ně platí, a za to na oplátku samozřejmě očekávají jejich plnění – opravdu není chybou nás, zákazníků, že někdo někde špatně spočítal cenu za nabízený pobytový balíček.. A že jsou schopni, jak jsem se tady dočetla, zrušit i rezervaci jen 2 týdny před odjezdem? K tomu už snad netřeba ani komentář.. Paní je mi moc líto, že díky tomu musela řešit takové komplikace před dovolenou – to je opravdu to poslední, co by si člověk přál – a já nemůžu jinak, než tuto nabídku nedoporučit. Bohužel, na pobyt jsme se velice těšili, ale takové jednání si nemůžeme nechat líbit.

Slevomat.cz

Dobrý den, Karolíno. Děkujeme za vaší zpětnou vazbu a souhlasíme s vámi. Je nám naprosto jasné, že vás to stálo spoustu času a můžou na to být navázané další věci a aktivity, mrzí nás to. :-( Vidím, že už jste s námi komunikovala, pokud byste tedy potřebovala s čímkoli pomoci, můžete nám napsat na podpora@slevomat.cz nebo zavolat na číslo 222 745 354. Hezký den, Kamila.

Kateřina Kubásková

Dobrý den, po zakoupení letní dovolené do tohoto hotelu jsme si zarezervovali dva pokoje. Platba proběhla přes slevomat, kde byla u nabídky jasně stanovená cena pobytu. Abychom měli jistotu, že tato cena skutečně platí, poslali jsme Nezábudce email, zda tomu tak opravdu je. Paní nám bez zaváhání na naši zprávu odepsala, že daná cena samozřejmě platí. Bohužel zhruba po měsíci a půl od zaplacení do mailu přišlo, že dovolenou nám stornovali z důvodu chybné kalkulace. Nejprve jsme situaci příliš nerozuměli a proto jsem se rozhodli, že zavoláme do hotelu pro vysvětlení. Slečna u telefonu nám sdělila, že chyba je prý na straně portálu a oni s tím nemají nic společného. Hotel nám ihned nabídl přepočítání ceny, avšak jediné co po několika dnech přišlo byl odkaz na jiný slevový portál. Tím nám dali v podstatě najevo, ať se staráme sami. Netušíme, na čí straně se vyskytla chyba, ale víme, že s Nezábudkou jsme jednali naposledy.

Slevomat.cz

Dobrý den, Kateřino. Velmi nás tato situace mrzí a moc se omlouváme. Chápeme, že slova v tuto chvíli nic nespraví a je nám to opravdu líto. Tato situace je ojedinělá a řešíme jí individuálně se všemi zákazníky, kteří se nám ozvou. Nechala jsem vám zprávu ve vašem e-mailu a věřím, že nic podobného již nebude opakovat, Kamila.

Petra

Dobrý den, nedoporučuji nákup voucheru do tohoto hotelu. V prosinci 2018 jsme zakoupili pobyt na 5 nocí s termínem od 10, do 15.března 2019. 2 týdny před odjezdem přišel e-mail ze Slevomatu s tímto sdělením: Storno vašeho voucheru – Hotel Nezábudka ***Je nám to moc líto, ale vaše vouchery bohužel nebude možné využít, protože došlo k chybné kalkulaci ceny této varianty. Velmi se za tuto situaci omlouváme. Toto nám velmi zkomplikovalo situaci, protože dovolenou máme již naplánovanou, zakoupené jízdenky na vlak a teď přijde zrušení zaplaceného voucheru. Raději si do tohoto hotelu voucher nezakupujte, ať nejste zklamáni jako my.

Slevomat.cz

Dobrý den, Petro, moc se Vám omlouváme za vzniklé komplikace, tyto situace se stávají opravdu zřídka a my se jim samozřejmě snažíme co nejvíce vyvarovat. Doufáme , že s námi budete mít už pouze dobré zkušenosti. Ještě jednou se velice omlouváme za vzniklé komplikace, Hezký den, Simča :)

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru