Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Netermínová varianta: Rezervace na tel. +39 0461 686106 nebo na e‑mailu info@piramidihotel.it
Pokud máte s rezervací potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu, preferovaný termín pobytu, kód voucheru a telefonní číslo na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Rezervaci můžete 20 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 20 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, dnes jsme přijeli z této destinace, bohužel musím napsat,
že při příjezdu o nás vůbec nevěděli. Až poté co paní na recepci
někam zavolala, tak se vše objasnilo.
Jak píšete že je placený uvítací drink a voda, tak to také není
pravda.
A poslední den, nám pán spočítal útratu pití a ještě jsme dopláceli
152 eur, za nějaké jídlo, přitom byla placená polopenze.
Zajímalo by mne, proč uvádíte v nabídce to co se nezakládá na pravdě?
Případně můžete zjistit za co jsme dopláceli?
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Ireno, velice mě mrzí nastalá situace. Zavolejte nám prosím
na +420 222 745 354 nebo napište na podpora@slevomat.cz a
popište, kde nastal problém. Prosím, ozvěte se nám do 7 dnů od doby, kdy
došlo k problému. Pěkný den, Honza
lenka zajícová
Dobrý den, měla bych zájem na cca 6 dní 5 nocí červenec 22,7.-
30.7. bylo by možné nějak zarezervovat tento termín, děkuji nebo podobný
typ hotelu,
Slevomat.cz
Dobrý den, Lenko, ano Vámi vybraný termín je volný. Poradíme Vám, že
dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí
kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi
se zobrazí volné kapacity hotelu. Pěkný den, Simča :)
Deni Sa
Dobrý den,od kolika hodin do kolika se podávají večeře?
Prijedeme až kolem 18.30
Díky
Slevomat.cz
Dobrý den, Deniso, večeře se podává v časovém intervalu
19:00–21:00.
Hezký den, David :)
Jana
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat na příplatky: povinný příplatek je pouze 1,5 euro
osoba/noc?
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano, ano, přesně tak, cestovní pojištění je pouze
doporučené, ale jeho sjednání závisí na Vás :) Pěkný den
Milan Hvězda
Dobrý den,
prosím Vás, chtěl bych se zeptat, zda jsou ještě volné nějaké termíny
v červenci pro 6ti denní pobyt. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Milane poslední volný termín je 4.-9.7. Můžete si ho
rezervovat rovnou při zakoupení voucheru v tabulce online termínů. Hezký
den, Simča :)
Zaneta
Dobrý den, pokud bych rada jela jen já a dcera 7let, je možná cena
1 dospěly ?
Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Žaneto, prozatím je v nabídce pouze varianta pro dvě osoby.
Můžete si však nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám
případná další akce neunikne. Hezký den
Pavel
Dobrý den,
je pobyt a okolí vhodné pro procházky s kočárkem?
Děkuji
Linde Personalservice GmbH
Dobrý den, procházky s kočárkem mohou být obtížnější. Hotel se
nachází v horách. Přeji krásný den
Alena
Dobrý den.
můžu se zeptat kdy končí tato nabídka?
Děkuji,Alena
Slevomat.cz
Dobrý den, Aleno, doba vystavení nabídky není pevně stanovena a odvíjí
se od více faktorů. Před koncem nabídky se u akce objeví časový
odpočet. Čím dříve zakoupíte tím lépe :) Pěkný den, Honza
Marcela Plačková
Dobrý den, chtěli bychom jet i se synem (14let). Opravdu za něj
zaplatíme skoro tolik, co za voucher pro oba dospělé? Také bych se chtěla
zeptat, zda bychom si případně zvládli domluvit rezervaci i přes své
chabé jazykové znalosti? Koukala jsem, že hotel má www stránky
i v češtině – znamená to, že bychom se domluvili i česky? Děkuji,
pěkný den.
Linde Personalservice GmbH
Dobrý den, Marcela, pokud máte problémy s rezervací napište nám email
na pomoc@slevomat.cz. Do
emailu uveďte o co se jedná, název hotelu a Vámi preferovaný termín.
Váš požadavek se budeme snažit vyřešit co nejdříve. Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, dnes jsme přijeli z této destinace, bohužel musím napsat, že při příjezdu o nás vůbec nevěděli. Až poté co paní na recepci někam zavolala, tak se vše objasnilo.
Jak píšete že je placený uvítací drink a voda, tak to také není pravda.
A poslední den, nám pán spočítal útratu pití a ještě jsme dopláceli 152 eur, za nějaké jídlo, přitom byla placená polopenze.
Zajímalo by mne, proč uvádíte v nabídce to co se nezakládá na pravdě? Případně můžete zjistit za co jsme dopláceli?
Děkuji
Dobrý den, Ireno, velice mě mrzí nastalá situace. Zavolejte nám prosím na +420 222 745 354 nebo napište na podpora@slevomat.cz a popište, kde nastal problém. Prosím, ozvěte se nám do 7 dnů od doby, kdy došlo k problému. Pěkný den, Honza