Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, před 4 lety jsem časopis odebírala pro dceru. Po roce jsme předplatné zrušili. Nyní bychom chtěli objednat pro syna. Můžu využít tuto akci? Budu brána jako „nový“ předplatitel?
Dobrý den, ano, můžete / budete. Předplatitel nemůže využít zvláštní nabídku v marketingové akci, pokud již je předplatitelem titulu, k němuž se marketingová akce váže nebo během předcházejících tří měsíců bylo zrušeno předplatné téhož titulu na téže adrese Předplatitele (nebo odběratele).
Dobrý den, chápu to dobře, že pokud se předplatné po uplynulém roce nezruší, tak se automaticky prodlužuje a to pak za plnou cenu 380 Kč na další rok? Děkuji
Dobrý den, ano. Předplatné se automaticky prodlužuje na další období,
lze však ukončit / zaslat požadavek na neprodlužování.
Cena pro předplatitele na návazné období je 385 Kč.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Dobrý den, objednávkový formulář jsem vyplnila již 2×, ale stále mi to ukazuje, že objednávka nebyla dokončena. Jak mám postupovat dál?
Dobrý den,
zašlete pro jistotu Váš aktivační kód na e-mail predplatne@cncenter.cz.
Pokud jste formulář vyplnila a odeslala, je vše pravděpodobně v pořádku.
Formulář umožňuje pro jistotu zaslání kopie Vaší odpovědi.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Dobrý den,
mohu si zvolit zasílání az od 8/19?
Děkuji
Dobrý den, ano můžete. Při aktivaci předplatného (prostřednictvím
formuláře) zadejte požadovaný začátek předplatného do poznámky.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Dobrý den,
není problém v průběhu předplatného změnit adresu doručování
z důvodu stěhování?
Dobrý den, není (není to problém…). Požadavky na změny již
aktivního předplatného lze směřovat na e-mail predplatne@cncenter.cz.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Dobrý den, objednala jsem předplatné ve formě, objednat hned, zaplatit do 14 dní. Teď bych chtěla odeslat platbu, ale nemůžu najít číslo účtu kam odeslat. Mohli byste mi, prosím, znovu poslat email s číslem účtu? Dekuji
Dobrý den, Heleno, tento voucher jste zaplatila přes externí službu Twisto, s veškerou další komunikací ohledně platebních údajů Vás odkáži přímo na poskytovatele služby tj. Twisto.cz. :) Pěkný den, Honza
Dobrý den, pokud koupím předplatné jako dárek, je možné uvést odběr až od května, popř. června? Děkuji
Dobrý den, ano. Při zadávání Vaší objednávky si můžete zvolit
začátek předplatného.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Dobrý den, zakoupil jsem voucher Sluníčka,vyplnil objednávkový formulář,odeslal ale přišel mi e-mail že objednávka nebyla dokončena.Jak pokračovat dál?Děkuji Šavelka
Dobrý den, pokud Vám přišlo před chvílí potvrzení objednávky na
e-mail, je Vaše objednávka zadána správně.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Dobrý den, dnes jsem zakoupila voucher – předplatné sluníčka a hned jsem i vyplnila objednávkový formulář a odeslala, ale od vás mi přišel e-mail, že objednávka ještě nebyla dokončena. Mám vyplnit objednávkový formulář znovu? Předem děkuji za odpověď Irena Urbanczyková
Dobrý den, zašlete prosím na e-mail predplatne@cncenter.cz jméno a adresu odběratele. Děkuji Vám.
Lze zakoupit i s DVD? V nabídce nevidím.
Dobrý den, varianta Sluníčka s DVD od ledna tohoto roku již
nevychází.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Sluníčko je přes Slevomat v akci oproti běžnému předplatnému 385,–Kč/rok. Je k ročnímu předplatnému na Slevomatu i dárek (hra) zdarma jako k běžnému ročnímu předplatnému?
Dobrý den, nabídka se slevovým zvýhodněním neobsahuje žádný věcný dárek.