Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak funguje systém SLEVomat, když
totéž zakoupené degustační menu můžu koupit přímo ve vaší restauraci
(podle webu) levněji, než zde…? Děkuji pěkně
U Dobré myšlenky
Dobry den,dekuji za poznatek.Prodejni cena lahve nabizeneho vina
nekolikanasobne prekeacuje sklenku,res p dve vina rozlevaneho.
Vlckova,U Dobre myslenky
Barbora Kinská
Dobrý den,
ráda bych se Vás zeptala, od jaké doby se nábřeží říká
náplavka?:D
U Dobré myšlenky
Dobrý den,
pokud jde o popis akce, je nutno se obrátit na Slevomat, v jehož režii tyto
popisy jsou. Pokud jde o pojem „náplavka“, obraťte se na provozovatele a
správce Pražských náplavek, společnost TRADE CENTRE PRAHA, a. s.
S přáním hezkého dne,
Vlčková, U Dobré myšlenky
Daniele
Dobré ráno bych rád rezervoval v této restauraci. Poslal jsem email na
info@dobramyslenka.cz,
ale nikdo mi neřekl.
Je to bezpečné? Jak mohu potvrdit rezervaci, pokud neodpovím?
Děkujeme za odpověď.
Daniele.
U Dobré myšlenky
Dobrý večer,
vaší rezervaci jsme ráno potvrzovali,
těšíme se na vás,
Martin
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak funguje systém SLEVomat, když totéž zakoupené degustační menu můžu koupit přímo ve vaší restauraci (podle webu) levněji, než zde…? Děkuji pěkně
Dobry den,dekuji za poznatek.Prodejni cena lahve nabizeneho vina nekolikanasobne prekeacuje sklenku,res p dve vina rozlevaneho.
Vlckova,U Dobre myslenky