Několik dnů po akci mi firma poslala fakturu na 750 Kč, měli u sebe bordel, zapomněli, že jsem měla na tuto službu voucher. Musela jsem se ozvat a poté se mi omluvili.
Vyjádření podniku
Před 5 roky
Dobrý den,
vše vzniklo tím, že jste nám neposlala číslo voucheru mailem při prvotní objednávce, jak žádáme všechny klienty. Zaměstnanci vouchery na úklidech standardně nepřebírají, elektronická forma je pro nás nejpřehlednější.
Je nám této nepříjemnosti líto, na druhou stranu jsme lidé a chyba se může stát a ihned, když jste nás upozornila, že máte voucher a následně číslo nadiktovala, jsme fakturu stornovali a voucher uplatnili, takže nemyslíme, že by se stalo něco zcela závažného.
Za chybu se ještě jednou omlouváme.
Asi bych vynechala profesionální úklid. Uklizeno bylo , ale do detailů to rozhodně nebylo. 3 hodiny na tak malý byt bych čekala , že to bude profesionálně uklizené jak píšete.
Příště využijeme jinou službu . Děkuji
Vyjádření podniku
Před 5 roky
Dobrý den,
mrzí nás Vaše negativní zkušenost s kvalitou úklidu. Na základě Vaší připomínky pracujeme na zlepšení našich služeb.
Klientce byl nabídnut jako kompenzace další úklid zdarma.