Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

2–4 noci ve Špindlerově Mlýně pro lyžaře či turisty: polopenze a wellness

4,5 / 5 Alpský Hotel Špindlerův Mlýn (mapa) 28 prodejů

Hodnocení podniku Alpský Hotel

4,5 507×
Pouze ověřená hodnocení 
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Pouze ověřená hodnocení 
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Podrobné hodnocení
Prostředí 4,4
87.64%
Personál 4,7
93.258%
Jídlo 4,6
91.236%
Wellness 4,2
84.546%
Volnočasové služby 4,2
84.368%
Lokalita 4,7
93.708%
Průběh rezervace 4,9
98.182%

Filtry
Recenze zákazníků
Hana
červen 2019
 4,0/5

Dobrá strava – snídaně formou bufetu, večeře výběr ze tří jídel, vždy obsahoval polévku, hlavní chod a dezert. Dostatečné množství. Ochotný a vstřícný personál.

Pokojíčky malinkaté, ale dostačující. Málo zásuvek na pokoji. Trochu problém s příjmem české televize, ostatní fungovalo ( polské a německé programy).

Hodnoceno: 14. června 2019 – Velká rodina
Hodnocená nabídka: Zima či jaro ve Špindlu s polopenzí a wellness
Martin
červen 2019
 3,0/5

Okolí hotelu

Vrzajicí postel , část wellnesu nebyla v provozu

Hodnoceno: 4. června 2019 – Partneři
Hodnocená nabídka: Zima či jaro ve Špindlu s polopenzí a wellness
Ivana
květen 2019
 3,0/5

Krásná příroda a klid kolem hotelu. Běžný, čistý hotel. Skvělý číšník, jídlo dobré, dost velké porce. Vše co bylo na voucheru nám bylo dopřáno. Doporučuji všem na klidnou dovolenou.

Příliš měkká matrace a hodně lidí ve vířivce.

Hodnoceno: 22. května 2019 – Partneři
Hodnocená nabídka: Zima či jaro ve Špindlu s polopenzí a wellness
Marek
květen 2019
 1,0/5

Snad jen lokalita.

Personál neochotný a nekvalitní – myslel jsem, že to nejdůležitější co musí recepční umět je komunikovat.
Kvalitu kuchyně vystihuje, že po zaplacení večeře včetně dezertu, je dezertem půlka banánu se šlehačkou, hnusnou šlehačkou. Pivo smrdí po žumpě. Při třídenním pobytu byl v restauraci na našem stole lepivý flek – přežil celý pobyt.
Kvůli havárii nedokáží dodat zaplacené služby, poskytnou náhradu, která naprosto nesplňuje a neodpovídá původní zaplacené službě – finanční náhrada: odpustí Vám 100,– parkování.

Hodnoceno: 17. května 2019 – Partneři
Hodnocená nabídka: Zima či jaro ve Špindlu s polopenzí a wellness
Karin
květen 2019
 5,0/5
Hodnoceno: 16. května 2019 – Velká rodina
Hodnocená nabídka: Zima či jaro ve Špindlu s polopenzí a wellness
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní popis.
Nahoru