24–72 ks sushi třeba i s miso polévkou, wakame salátem a minizávitky
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, dnes po ránu jsem koupila slevový kupon na set 24, zaplatila, platba proběhla v pořádku, ale žádný voucher nedorazil. Je klidně možné, že jsem se překlapla v mailové adrese…co s tím mám dělat prosím? Předem děkuji.
Dobrý den, Markéto, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher jsme vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz. Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého uživatelského účtu. Po přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery. Pěkný den, Simča
Dobrý den. Když budu mít zaplacený voucher, je možné po telefonické
objednávce si sushi set vyzvednout např. za 2 hodiny nebo jaká nejkratší
doba je možná?
Děkuji
Dobrý den, Tomáši, rezervaci je potřeba udělat alespoň 1,5 hodiny předem na tel. 775 558 666 nebo 271 746 651. Obsluze pak nahlaste kód voucheru. Sushi Vám za příplatek zabalí. Hezký den, Simča :)
Dobrý den, opravdu je suši v těch 6 variantách menu bezlepkové? Přítel má celiakii a bohužel v mnoha asijských restauracích mají špatně označené alergeny – např. jsme to poznali podle údajně bezlepkového smaženého sýra a neznalosti obsluhy co je vůbec lepek. V některých sojových omáčkách byl lepek nebo v pastě Wasaby.
Dobrý den, Kristíno, veškeré alergeny jsou vypsané u jednotlivých nabídek, Všechna menu jsou tedy opravdu bez lepku a může si je vychutnat i váš přítel. Hezký den, Simča :)
Dobrý den, lze u Vás před restaurací parkovat? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Kateřino, přímo před restaurací se parkovat nedá, ale je možné zaparkovat v postranních ulicích kolem, nebo ve vedlejší ulici (Petrohradská) se nachází parkoviště. Hezký den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je potřeba mít voucher vytisknutý, nebo stačí nahlásit jen kód? Děkuji
Dobrý den, Terezo, obsluze stačí nahlásit kod voucheru. Hezký den, Simča :)