Otevřené vouchery: Po zakoupení voucher je třeba udělat co nejdříve rezervaci na tel. č .: +421 905 277 257 nebo e‑mailem na: penzion.pulse@gmail.com
Při rezervaci je nutné nahlásit kód voucheru.
Sčítání voucherů: Pobyt je možné prodloužit si spojením více voucherů.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při emailové či telefonické komunikaci.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat na ubytování ve vašem penzionu
v termínu od 23. – 27.9.2019 pro 2 osoby
Slevomat.cz
Krásný den, Moniko :) Dostupné kapacity si můžete ověřit přímo
v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat
termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Přeji hezký den,
Týna :)
jitka řezníčková
dobrý den ,chtela bych si zamluvit termín 16–19.10.,bylo by
to možné?
Penzión Pulse
Termín je voľný
Klara Mudrova
Dobrý den, byl by možný využít pobyt ještě do konce prázdnin měla
bych zájem o dva na tři dny – dvě noci – 2 dospělí a 2 děti 11 a
17 let termín by byl je o cca od 17.8 do 30.8
Penzión Pulse
Dobrý deň
Voľný je apartmán 2+2 na 3 nocí od 22.8 do 25.8
Pavel Pavlat
Dobrý den,jsou ještě nějaké skryte poplatky krom ceny?
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavle, pokud jedete jen ve dvou, tak jediné co je na místě
třeba uhradit, je místní poplatek v hodnotě 0,50 € / osoba / noc.
Žádné jiné skryté poplatky nejsou. Krásný den, Míša :)
hana
Dobrý den měla bych zájem o pobyt v termínu 5.7–7.7.2019 pro
2dospele a 2deti(6 a 13let). Je volný termín. Děkuji Majorová
Slevomat.cz
Dobrý den, Hano, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo
u partnera na tel. čísle +421 905 277 257 nebo e‑mailem na: penzion.pulse@gmail.com.
Nebo při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín
můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :) Pěkný
den, Honza
Kamil
Dobrý den, kolik by stál pobyt pro rodinu od 27.7–29.7. 2 dospělí a
2 děti 10,14 let .A byl by to rodinný pokoj nebo 2 dvoulůžkové
.Děkuji
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat na ubytování ve vašem penzionu v termínu od 23. – 27.9.2019 pro 2 osoby
Krásný den, Moniko :) Dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Přeji hezký den, Týna :)