Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Za krásami Českého Švýcarska: Pobyt pro 2 vč. snídaně i vstupenek na hrad
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Rezervaci učiňte co nejdříve po koupi voucheru na emailu besedahotel@gmail.com nebo na tel. 608 208 990.
- Na pokoji není možnost přistýlky. K dispozici jsou 3- a 4lůžkové pokoje, při pobytu s dětmi je třeba ověřit kapacitu
- K dispozici dětské postýlky zdarma – doporučujeme rezervaci předem
- Děti do 4,9 let bez nároku na lůžko a stravu zdarma
- Děti od 5 let do 14,9 let za 250 Kč/os./noc
- Osoby starší 15 let platí dle platného ceníku
- Doplatky za stravu pro děti:
- Snídaně 75 Kč
- Oběd 125 Kč
- Večeře 125 Kč
- Polopenze 175 Kč
- Domácí mazlíčci: 150 Kč / noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 25 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 25 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, měli bychom zájem o pobyt v období 26.10 do 30.10. 2019. Měli bychom zájem o dva 2-lůžkové pokoje. Je tento termín volný? Je možné v toto termínu uplatnit voucher ze slevomatu? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, Jano, Vámi vybraný termín je k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Poté co máte voucher i s termínem v košíku stačí napíšit počet voucheru na 2 kusy a máme zamluvené rovnou dva pokoje na tento termín. Hezký den, Simča :)
dobrý den,je na pokoji tv.děkuji
Dobrý den, Šárko, ano televize jsou k dispozici na všech pokojích. Hezký den, Simča :)
Dobrý den, tento pobyt nabízíte na přesný termín 12.-14.4., po klepnutí na něj však lze vybírat pouze od 14. dál, může jít o technický problém? Díky
Dobrý den, Richarde, tento termín nelze vybrat, protože hotel má již plné kapacity. Jedná se o online rezervační systém, který reflektuje dostupné kapacity hotelu v aktuální chvíli. Samozřejmě se můžete pokusit kontaktovat i hotel, jestli se náhodou nějaký pokoj neuvolnil a domluvit se přímo s hotelem na rezervaci, a poté si u nás zakoupit termín bez rezervace. Děkujeme a přejeme krásný den :)
Díky za upřímnou odpověď. To mi stačí… takže když se tlačítko navádějící k objednání přesného termínu chová stejně jako přechod do kalendáře bez ohledu na to, zda je nebo není kapacita, je to clickbite a proto tam dnes už není? Mějte se tu pěkně :-)
Dobrý den, měla bych zájem o pobyt u vás v termínu
5.8.-7.8.2019. Jsme parta 5 kamarádů – všem je nám 16. Byl by to
problém? Rozhodně se tam nejedeme opít apod.
Mockrát děkuji,
Nela Gondeková
Dobrý den, Nelo, Vámi vybraný termín je prozatím volný. Věk by neměl být problém, pouze Vás požádáme o předložení písemného souhlasu zákonného zástupce na recepci při příjezdu. Hezký den :)
Dobry dene rada bych koupila pobyt v lete pro 2 dospele osoby a 2 deti 8 a 12 let na 5 dni jak to mam koupit dekuji Veronika
Dobrý den, Veroniko, při pobytu s dětmi je třeba ověřit kapacitu u partnera na emailu besedahotel@gmail.com nebo na tel.čísle+420 608 208 990. K dispozici jsou 3 až 4lůžkové pokoje, za děti je příplatek 250 Kč/os./noc. Pěkný den
Dobry den.. Vikend 16,17/3 pěší turistika a je možné jednu porci stravy
100% bezlepkovou..??
Dekuji Klein
Dobrý den, Vladimíre, omlouváme se ze pozdní odpověď, po předchozí domluvě s hotelem je 100% bezlepková strava možná :) Hezký den
Dobrý den,
Píšete, že máte lyzarnu, jak daleko je prosím nejbližší sjezdovka,
klidně malá, jen pro děti. Děkuji
Dobrý den, Heleno, omlouváme se za čekání, nejbližší sjezdovka je přibližně 5 km od hotelu. Hezký den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den chci se zeptat jestli se může u vás platit benefit plus kartou
Dobrý den, Milane, ano cestování se i ná dá zapaltit kartou benefit plus. Zde přikládám odkaz pro více informací. https://www.slevomat.cz/cafeteria Hezký den, Simča :)