Otevřené vouchery: Rezervace na čísle recepce hotelu +421 904 892 465 nebo na e‑mailu: penzionbernardin@gmail.com
Při rezervaci a nástupu na pobyt je potřeba nahlásit číslo voucheru.
Prodloužení pobytu: Je možné zakoupit si více voucherů a tak si prodloužit pobyt.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dotaz je spíš na Slevomat proč mi nejde u nabídky platba bankovním
převodem ? Vždy jsem tak platila a najednou možnost zmizela děkuji za
odpověd a omlouvám se za dotaz tak trošku v jiném duchu. Hezký den
Jechová
Penzión Bernardín
Skuste to poriešiť telefonicky alebo mailom priamo na slevomat lebo tu si
to asi nikto kompetentný so slevomatu nevšimne :-)
Šárka
Dobrý den, je možné k voucheru pro dva lidi na 6 dní, 5 nocí si
připlatit jeden den a noc navíc? Pokud ano, budeme se vrjit do 5000 kc? Moc
děkuji. S pozdravem
Penzión Bernardín
Dobrý deň,
Doplatiť si 1 noc naviac samozrejeme nieje žiadný problém.
Stačí ak to napíšete pri záväznej rezervácii a doplacať budete 30 €
na mieste pri pobyte.
S pozdravom
Palušák
Jiří Štěrba
Dobrý den, jak bychom měli postupovat, pokud bychom si chtěli pořídit
voucher na ubytování v srpnu 2019 pro 2 dospělé a 2 děti (5 a 8 let)
na 6 dní (5 nocí)? Jak by to pak vyšlo cenově? Předem díky za
odpověď.
Penzión Bernardín
Dobrý deň p. Štěrba,
Postup je jednoduchý, stačí si zakupiť prislušný kupon vo vašom pripade
za predpokladu že si chcete variť tak odporučam apartman s kuchynkou,
5 lôžkový Vám bude akurát. Budete tam mať dve spálne a kuchyňu
s obyvačkou.
Po zakupeni kuponu si musite vytvoriť rezerváciu kde je potrebné už uviesť
aj presný dátum a číslo kuponu.
Ak by ste to nevedeli tak mi to môžete poslať aj do emailu a ja Vám to
spravím.
s pozdravom
Palušák
Petra Gajdáčková
Prosím o info: jak mám rozumět větě – 5× ubytování pro 5 osob
v dvoulůžkovém apartmánu? To do prostoru se dvěma lůžky má být
nacpáno 5 osob?
Penzión Bernardín
Dobrý deň,
Zrejme tam bude chyba. Apartmany ktoré máme su 5 a 6 – lôžkové. A malo
to byť napísané dvojspálňový alebo trojspálňový apartmán. Určite by
ste nespali na jednom lôžku dvaja :-) Ako hovorím je to len chybička mali to
napísať dvojspálňový apartman a nie dvojlôžkový apartmán.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dotaz je spíš na Slevomat proč mi nejde u nabídky platba bankovním převodem ? Vždy jsem tak platila a najednou možnost zmizela děkuji za odpověd a omlouvám se za dotaz tak trošku v jiném duchu. Hezký den Jechová
Skuste to poriešiť telefonicky alebo mailom priamo na slevomat lebo tu si to asi nikto kompetentný so slevomatu nevšimne :-)