Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Vlasy jako nové: Kompletní kadeřnická péče s barvením pro všechny délky
Hodnocení podniku Studio Legros
Super střih, skvělá barva, příjemný kadeřník. Jsem moc spokojená a určitě se vrátím👍
Vše bylo perfektní, pěkné prostředí, salon je v blízkosti MHD, milý a šikovný kadeřník. Výsledek byl super. Po všech stránkách mohu jen doporučit. Byla jsem spokojená.
Ocenuji osobni pristup a vstricnost kadernika. Opravdu se zajimal a ujistoval, ze pochopil mou predstavu, což nebývá vzdy samozrejmosti… Perfektni strih a foukana:-) Byla jsem spokojena.
Nemam co vytknout.
Kadeřník naprosto nezvládl svou práci, barva byla provedena úplně jinak, než bylo přání a ještě chtěl doplatek 300,– Kč. Údajně byl voucher pouze na dobarvení odrotů a ne na celou barvu, ale to ve voucheru uvedeno nebylo, naopak byla uvedena „Kompletní kadeřnická péče s barvením pro všechny délky vlasů“.
Velmi milý kadeřník.
krátká objednávací doba, úžasný kadeřník který mi vykouzlil nový účes
Přála jsem si studenou světle hnědou barvu (ukázala jsem fotku), s tím že jsem kadeřníkovi zdůraznila, že nechci být blond a že se mi barva občas vymývá do zrz, tak by tam neměly být teplé pigmenty. Dohodli jsme se na jedné barvě podle vzorníku, která byla velmi podobná té na fotce. Když barvu umíchal a nanesl mi ji na hlavu, pronesl jako by nic: „Říkal jsem Vám, že ta barva bude o dost světlejší? Já rád experimentuji a namíchal jsem tam ještě jednu, aby to bylo zajímavější.“ Zarazila jsem se a začala se děsit, jak to bude vypadat, protože už není cesty zpět.
Při vymývání mi jen tak bez problému ohlásil, že budu blond. Což jsem důrazně zakázala. Takže jsem teď místo studené hnědé, blond se zlatými odlesky a bude se mi to vymývat do zrzava.
Zdůrazňuji, že se barvím pouze v kadeřnictví kvalitní barvou a předchozí barva byla také hnědá, s trošku jiným odstínem než ta na fotce, takže nabarvit mě, nebyl vůbec problém a nic složitého. Tady jde hlavně o to, že pan kadeřník je svým pánem a co by poslouchal zákazníky.
Při střihu mi zkrátil vlasy kolem obličeje až příliš a každá strana je jinak dlouhá. Na výrazu kadeřníka šlo vidět, že tohle prostě pokazil, ale snažil se to nedát na sobě znát. Ani se nedivím že to zkazil, když jsem viděla jak to stříhá, měla jsem chuť zařvat ať toho nechá a odejít. Stříhal mi vlasy kolem obličeje tak, že stál u mého boku a prostě šikmě střihl. Mám tam ještě k tomu zuby, takže ze střihu jsem ještě smutnější než z barvy, protože barvu přebarvím, ale vlasy rostou pomalu.
Ve výsledku když na mě viděl, že jsem nespokojená, snažil se vychvalovat jak hezky to vypadá. Samozřejmě nezapomněl celou dobu vychvalovat i sám sebe, jak umí podle struktury vlasů odhadnout, jak barva chytne apod. Což je směšné, podle toho co mi udělal. A nezapomněl si stěžovat na telefonující zákazníky. Velmi drze přede mnou prohlásil „Já jsem jí řekl, že nemám tento týden čas a ona se mě zeptá, jestli může přijít dneska v 11, tak je normální?“
Přes slevomat požaduji peníze zpět, napsali, že to budou s kadeřnictvím řešit.
Milý kadeřník a příjemné prostředí.