Pohodička v Telči: víkendy i všední dny na 2 až 5 dní pro 2 s polopenzí i vínem
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobry den,chtel bych se zeptat na ubytovani pro 2 osoby na 3dny v terminu od31.5.2019az4.6.2019Moc dekuji Dusek Vlastimil
Dobrý den, Vlastíku, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo u partner na e‑mailu hotel@cernyorel.cz nebo na telefonu +420 567 243 222 či +420 731 907 222. Nebo při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :) Pěkný den, Honza
Dobrý den,
ve Vámi poptávaném termínu máme dosud volné pokoje.
Recepce
Dobrý den, je u Vas v hotelu prostor pro kola?
Dobrý den, Aleno, ano hotel má vlastní kolárnu, Hezký den, Simča :)
Dobrý den, mám zarezervovaný termín 31.5.-2.6., potřebuji se ještě
domluvit s přítelkyní, stačí zaslat číslo voucheru během týdne, nebo
je to pozdě.
Děkuji Koberová
Dobrý den,
číslo voucheru zašlete prosím co nejdříve jak budete moci.
Recepce
Dobrý den, jsme tři přítelkyně a ráda bych se zeptala zda je možné ve Vašem hotelu objednat ubytování ve třílůžkovém pokoji? Pokud ano,Slevomat nabízí pobyt pro dvě osoby na čtyři noci za částku 5999 Kč. Jaká by byla výše požadované částky pro nás tři. Děkuji za odpověď.
Zavolejte nám prosím na 731907222 nebo 567243222.
Děkujeme
recepce
Objednala jsem pobyt na 7–9.6.2019 a následně zjistila, že jsou
i pokoje bez sociálního zařízení . Mohu dodatečně požadovat sociální
zařízení na pokoji?
Děkuji
Ivana Pištěková
Ano,samozřejmě
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli je na pokoji televize. Děkuji.
Dobrý den,
na pokojích je televize samozřejmě k dispozici.
Recepce
Dobrý den. Chci se zeptat, zda u Vás lze též použít vouchery PEPA.cz? Děkuji za odpověď. Krásný den.
Dobrý den,
omlouváme se ale takovéto vouchery u nás nelze využít.
Recepce
Dobrý den, můžou k Vám malá plemena psů?
Děkuji.
Dobrý den, Kateřino, ano mazlíčci jsou vítáni a mají vstup zdarma. Hezký den, Simča :)
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, včera jsem zaplatila pobyt přes slevomat a protože je to jako dárek, tak bych potřebovala aby mi přišel poukaz do 5.2.2019. Bude to možné? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
jak jsme Vám již jednou odpovídali, musíte se obrátit přímo na Slevomat.
Hotel tyto vouchery nerozesílá.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla jsem zakoupit voucher na 3 denní pobyt a v platebních možnostech bylo možno zaplatit přes twisto, přišel mi kod který jsem odeslala, ale stále se to načítalo a nic se nedělo a tak jsem se z toho vrátila zpět. Nemám na twistu zřízený žádný účet. Teď nevím zda je nebo není koupeno a co dál dělat. Prosím o info. Děkuji
Dobrý den,
bohužel s tímto problémem Vám nedokážeme pomoci. Obraťte se prosím přímo na Slevomat.
Recepce