Při vstupu jsme byli posazeni mimo snídaňovou místnost, i když byla poloprázdná po celou dobu snídaně, s odůvodněním, že jsme hosté, kteří pouze zakoupili voucher od Slevomatu. Přitom v prostoru, který byl vyčleněn pro lidi, co si zakoupili snídani, byla naprosto nevhodná nízká křesílka s vysokým stolem (vhodné akorát na vypití kávy). Bylo to velice nekomfortní a později jsme litovali, že jsme si tento voucher vůbec zakoupili. Při první návštěvě, vše proběhlo hladce a bez problémů. Již nikdy více po tomto zážitku, bychom se sem nevrátili. Neprofesionální hádavý přístup obsluhy, dávající najevo nadřazenost pro hosty hotelu.
stisnene prostredi open buffet area, kavovar pored nesel a kava se musela objednavat u servirky, zamestnanci spatne mluvici cesky -- takze lepsi je vladnout anglicky; vyhled skoro nic moc -- na magistralu ??
Líbilo se nám všechno. Pouze taková maličkost při rezervaci, na telefonu je člověk, který nerozumí česky, ale to už není problém mladých lidí, ktří znají jazyky. K nám naštěstí přišla snacha a rezervaci provedla.