Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Lázeňské hýčkání: 3 až 6 dnů relaxu s procedurami v Mariánských Lázních
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace: Termín si rezervujte co nejdříve na e‑mailu hotelferdinand@post.cz nebo na některém z těchto telefonních kontaktů 354 620 117, 602 430 418, 702 019 441. Při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Po domluvě lze vouchery sčítat a pobyt si tak prodloužit.
- Děti do 2,9 let mají pobyt zdarma bez nároku na stravu a vlastní lůžko.
- Děti od 3 do 14,9 let platí 510 Kč/noc s polopenzí
- Děti od 15 let a starší osoby platí příplatek dle ceníku hotelu.
- Domácí mazlíčci: 100 Kč/noc, pouze po domluvě (domácí mazlíček do 10 kg 100,-Kč / noc, nad 10 kg 200 Kč / noc.)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 100-150 Kč/noc (parkoviště před hotelem 100 Kč/noc, parkování v garáží 150 Kč/noc - parkoviště i garáž je nutné rezervovat předem z důvodu omezeného počtu míst.)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,prošel hotel nějakou rekonstrukcí a nebo se pouze
přejmenoval?Jak je to daleko do centra a lze použít MHD?
Děkuji Jana
Dobrý den, hotel je zmodernizován. MHD -zastávka 200m
Nejmenoval se dříve tento hotel…Berlín?Zdá se mě,že jsem v něm
byl.
děkuji za info Svatopluk
Dobrý den, máte pravdu, naše společnost provozuje tento hotel od
1.7.2018
S pozdravem recepce
Dobrý den, chtěla bych uplatnit voucher v termínu od 31.5. – 2. 6. 2219 pro 2 osoby? Je tento termín volný? Děkuji za odpověď
ano. zatím je termín volný- recepce
Dobrý večer, chtěla bych se zeptat zda je volný termín pro uplatnění voucheru od 15–17.5.2019.Děkuji za odpověď
Dobrý den, volný termín máme
Dobrý den, jak postupovat při platbě z FKSP. Děkuji za odpověď. S pozdravem Šlápotová
Dobrý den, Marie, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Hezký den, Simča :)
Dobrý den, je možné u vás uložit kola?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, kola uložit lze
S pozdravem recepce
Dobrý den, chtěla bych se Vás zeptat, jestli má večeře jednotné menu nebo si mohu vybrat z jídelního menu. Děkuji Vosyková.
Dobrý den, první den je jednotné menu a v následujícího dnech si
vybíráte ze tří jídel.
S pozdravem recepce
Dobrý večer je možné tento pobyt čerpat jen jako jedna osoba?Děkuji za odpověd.
Dobrý den, samozřejmě lze
S pozdravem recepce
Dobrý den, chtěla bych uplatnit voucher v termínu od 31.5. – 2. 6. 2219 pro 2 osoby? Je tento termín volný? Děkuji za odpověď
Dobrý den, o dostupnosti termínů se prosím informujte u partnera na e-mailu hotelferdinand@post.cz nebo na některém z těchto telefonních kontaktů 354 620 117, 602 430 418, 702 019 441. Pěkný den, Honza
Dobrý den,tento termín je volný
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, prosím jaká je dostupnost z vlakového nádraží, do hotelu Ferdinant a jak daleko je lázeňská kolonáda od hotelu? Má hotel i vlastní bazén? Děkuji D.M.
Dobrý den, vlakové nádraží chůze 5 min /250 m/, kolonáda 1200 m /+ městská doprava/. Hotel bazen nemá
S pozdravem recepce