Bohaté masové menu pro 2: hovězí flap steak, krkovice, panenka i kuřecí prsa
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat,zda by šel uplatnit voucher 12.3.
Děkuji
Dobrý den, Petro, pokud chcete mít jistotu volného místa, zamluvte si stůl dostatečně předem na tel. 222 253 228. Pěkný den, Honza
Díky za odpověď.13hodina bude pro nás ideální.Jak si prosím mohu rezervovat stůl pro 4.osoby na pondělí 18.3.2019?Děkuji a přeji krásný večer.Tesařík
..emailem, telefonem nebo je na našich stránkách rezervační formulář. Nezapomeňte, prosím uvést telefon a kód voucheru. Hezký večer
Dobrý den,mám dotaz zda můžeme použít voucher ve všední den na
12hodinu?
Děkuji a přeji krásný den.Tesařík
Dobrý den. Ano můžete, ale je to ten nejméně vhodný čas, protože kulminují obědová menu. Z toho důvodu se může stát, že bude plno a čekací doba se může prodloužit. Já, když přijímám rezervace klientů tuto hodinu proto nedoporučuji. Lepší posezení je na 11:00 nebo 13:00. Díky za dotaz Petr Hřebík
Bohužel, jsem moc zklamaná. Zakoupila jsem 2 vouchery pro 4 osoby a chtěla rezervaci místa týden dopředu. Jedeme na prodloužený víkend do Prahy, nebydlíme zde. Když se mně až po několika dnech podařilo dovolat, bylo mně sděleno, že rezervace už neberou, protože mají plno!!! Takže mně vouchery propadnou, nemohu jet znovu 160 km jen kvůli obědu nebo večeři. Proč jste tedy dali do oběhu tak velký počet voucherů, když nejste schopni pokrýt poptávku? A dodávám, že tohle se mně ještě v žádné jiné restauraci nestalo.
Dobrý den Vážená paní Šedá, nemyslím si, že Vám musí vouchery propadnout. Za prvé jsem předběžně domluvený na prodloužení platnosti o jeden měsíc, předpokládám že máte platnost do konce února, za druhé jsou i jiné možnosti, jako třeba refundace. A to, že většina lidí nechala čerpání na posledních 14dní, opravdu není chyba restaurace. Vaši situaci asi komplikuje dojezdová vzdálenost a to, že jste nás chtěla navštívit v konkrétní den. Pokud ještě máte zájem Pastičku navštívit, neváhejte se na mne obrátit na 777 803 266 věřím, že se nějaká možnost najde. Petr Hřebík
Je možné místo kávy dostat pivo?
Dobrý den, ano místo kávy si můžete dát 0,2 Skláře. Hřebíková
Dobrý den, připravujete jídla z masa dovezeného z Polska?
Děkuji Hanka
Dobrý den, v posledních dnech častý dotaz.. Maso, které podáváme
u nás v restauraci je od spolehlivého, prověřeného dodavatele Česká
masna. Pochází z chovů v Evropské unii. Je nejen české, ale i italské,
německé a maďarské. Co se týče polského masa, nepamatuji se že bychom
v poslední době nějaké hovězí a o to Vám asi jde nabízeli. Nicméně
nezastávám názor, že polské produkty jsou všechny špatné. Chápu že
můžete mít obavy s ohledem na mediální kauzu, která momentálně
probíhá, ale myslím že je to zbytečné. Pokud k nám nemáte důvěru,
mrzí mě to, ale spíš na závadné maso narazíte v supermarketu než
v restauraci. Já každý závoz kontroluji osobně.
Petr Hřebík
Když koupím, do kdy je platnost voucheru? Nemáte uvedeno… :/
Dobrý den, je to vždy uvedeno na voucheru. Hezký den.
Dobrý den, máte volno ještě tuto sobotu kolem 12 hodiny s možností upletnění voucheru? Děkuji
Dobrý den, Nikolo, omlouváme se za pozdní odpověď. Rezervace však provádějte po telefonu přímo s restaurací: +420 222 253 228. Hezký den
Dobry den, s manzelem nepijeme kavu, je mozne ji vymenit za jiny studeny napoj?
Dobrý den, ze studených nápojů nabízíme za kávu točenou vinnou limonádu nebo malinovku. Také je možno dát si teplý čaj. Hřebík
Dobrý den, platí voucher i na sobotu?
Dobrý den, ano voucher můžete využít i v sobotu. Momentálně je třeba počítat s tím, že je plno zhruba týden dopředu. Hřebík
Jak poznám, kdy vaše nabídky končí (do kdy budou nabízeny)?
Dobrý den, je to vždy uvedeno na voucheru. Hezký den.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Omlouvám se ,myslím 11.3.
Děkuji
Dobrý den, kvůli rezervaci si zavolejte na telefon do restaurace a domluvte se přímo na termínu. Děkuji Hřebíková