Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru si ověřte, je-li vámi preferovaný termín volný a poté proveďte rezervaci na tom samém e‑mailu jizerskachalupa@seznam.cz.
Obsazenost si můžete předběžně prohlédnout v kalendáři zde.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, bylo by možné dostat seznam volných termínů od teď až do
konce trvání voucheru? Podle dotazů výše to bude jednodušší než si
ověřovat jednotlivé dny touto formou. Předem děkuji :)
Dobrý den, bylo by možné dostat seznam volných termínů od teď až do konce trvání voucheru? Podle dotazů výše to bude jednodušší než si ověřovat jednotlivé dny touto formou. Předem děkuji :)
Dobrý den ,na volné termíny se můžete podívat na www.jizerskachalupa.cz/obsazenost.S pozdravem Jizerská vhalupa