Dobrý den,
chtěl bych se zeptat. Objednal jsem 2× vstupenky, jednou pro dvě osoby a
jednou pro jednu osobu. Vouchery jsem vytisknul, ale bohužel jsem je nejspíš
ztratil a v emailu již Váš email o zaslání voucheru nemám a nemohu ho
nějak dohledat. Bylo by možné přeposlat ještě jednou tento email
s vouchery? Mohu poslat i výpis z účtu kdy byly lístky zaplaceny
7.12.2018. Předem děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Jakube, vouchery jsme Vám zaslali znovu :) E-mail dorazí
z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz.
Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro Vaše
pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého
uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po
přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po
kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery.
Pěkný den :)
Anna Bojková
Dobrý den.Chci se zeptat,jestli vstupenka do sektoru E na muzikál Mýdlový
princ je vhodná pro vozičkáře.Moc Vám děkuji za odpověd´.Bojková
Muzikál MÝDLOVÝ PRINC Třinec
Dobrý den, ano sektor E na ploše je vhodný pro vozičkáře.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat. Objednal jsem 2× vstupenky, jednou pro dvě osoby a jednou pro jednu osobu. Vouchery jsem vytisknul, ale bohužel jsem je nejspíš ztratil a v emailu již Váš email o zaslání voucheru nemám a nemohu ho nějak dohledat. Bylo by možné přeposlat ještě jednou tento email s vouchery? Mohu poslat i výpis z účtu kdy byly lístky zaplaceny 7.12.2018. Předem děkuji za odpověď
Dobrý den, Jakube, vouchery jsme Vám zaslali znovu :) E-mail dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz. Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro Vaše pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery. Pěkný den :)