Otevřené vouchery: V dostatečném předstihu na e‑mailu recepcja@goldhotel.eu nebo na telefonním čísle +48 182 011 151. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Tip pro vás: kupte si více voucherů a prodlužte si tak pobyt.
Pomoc při rezervaci: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, jakými jazyky hovoří personál? Domluvíme se i česky?
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Aleši, takovou informaci bohužel nemáme, můžete se
informovat přímo u partnera na e-mailu recepcja@goldhotel.eu
nebo na telefonním čísle +48 182 011 151. Pěkný den, Honza
Martin Poláček
Dobrý večer, když koupím 2 vouchery ( 3 dny / 2 noci ), je možné je
spojit dohromady na celkový pobyt 5 dní / 4 noci? Děkuji za
odpověď. Martin
Slevomat.cz
Dobrý den, Martine, ano je to možné, záleží to však na dostupných
kapacitách hotelu. Hezký den, Simča :)
Drozd
Witam.Ta data przyjazdu jest zakwaterowanie od ile godzin?Drozd
Slevomat.cz
Witam, Przyjazd od 15.00 – Wymeldowanie do 11:00. Miłego dnia,
Simča :)
Radek
Dobrý den.V kolik hodin prvního dne nástupu je u Vás se možno
ubytovat.Hezký den.Radek
Slevomat.cz
Dobrý den, Radku, check in v tomto hotelu je od 15:00. :) Pěkný
den, Honza
Zdeňka Zelenková
Dobrý den,je volný termín 26.-28.6.2019?
Měla bych zájem ve všední dny se snídaní.Děkuji Zdeňka Zelenková
Slevomat.cz
Dobrý den, Zdeňko, ohledně volných termínů kontaktujte přímo hotel:
recepcja@goldhotel.eu,
+48 182 011 151. Dostupnost termínů si také můžete ověřit přímo
v nabídce, stačí kliknout na Vámi vybranou variantu a poté na kolonku
Koupit na termín, před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Rezervace
termínů probíhá v cizím jazyce, pokud budete mít s rezervací problém,
rádi Vám pomůžeme, stačí nám do emailu pomoc@slevomat.cz napsat
název hotelu a preferovaný termín. Hezký den :)
Zuzana
Dobrý den,
je možný pobyt s pejskem? Jedná se o střední plemeno.
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Zuzano, bohužel tentokrát musíte mazlíčka nechat doma. Hotel
není pro pejsky uzpůsoben. Hezký den, Simča :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jakými jazyky hovoří personál? Domluvíme se i česky?
Děkuji
Dobrý den, Aleši, takovou informaci bohužel nemáme, můžete se informovat přímo u partnera na e-mailu recepcja@goldhotel.eu nebo na telefonním čísle +48 182 011 151. Pěkný den, Honza